شناسایی 172 فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار
شناسایی 172 فرصت سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های بابل، بابلسر و فریدونکنار
قاسم عزیززاده گرجی، با اعلام این که همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار 15 دی ماه به میزبانی بابل برگزار می گردد، گفت: تاکنون 172 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی شده است. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، قاسم عزیززاده گرجی با عنوان اینکه همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های بابل، بابلسر و فریدونکنار 15 دی ماه به میزبانی بابل برگزار می گردد، خاطرنشان کرد: تاکنون 172 فرصت سرمایه گذاری در این سه شهرستان شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: در این رویداد اقتصادی مهم فرصت های سرمایه گذاری سه شهرستان در حوزه های صنعتی، گردشگری، کشاورزی و همچنین ظرفیت های شهرداری ها، آب، شیلات و برق معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش بهترین فرصت برای سه شهرستان بابل، بابلسر و فریدونکنار است تا مسائل و مشکلات حوزه سرمایه گذاری مرتفع گردد.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این همایش از نظر کیفی و کمی در سطح مطلوبی برگزار شود، افزود: شهرداری ها در این رویداد اقتصادی باید حضور پر رنگی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابل، تصریح کرد: تاکنون 105 فرصت سرمایه گذاری در بابل، 39 فرصت سرمایه گذاری در بابلسر و 28 فرصت سرمایه گذاری در فریدونکنار شناسایی شده است.

وی در پایان تاکید کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری صبح پنج شنبه 15 دی در اداره کل مخابرات استان مازندران در بابل برگزار می شود.