در دهه فجر به دنبال زمینه‌سازی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در شهرستان ساری هستیم
در دهه فجر به دنبال زمینه‌سازی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در شهرستان ساری هستیم
اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، حجت الاسلام و المسلمین اصغری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، احمدی فولادی سرپرست شهرداری ساری و جمعی از بخشداران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در در اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان ساری پیشاپیش ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر مظهر اقتدار و عزم ملی است. در دهه فجر به دنبال زمینه‌سازی ابتکار، خلاقیت و نوآوری در شهرستان ساری هستیم تا روح طراوت و تازگی در کالبدِ ترویج و تبیین انقلاب اسلامی دمیده شود.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک نهضت توحیدی است افزود: رمز استواری، استقلال، عظمت و سربلندی ایران اسلامی پایبندی به دین و اطاعت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری(حفطه الله تعالی) است.

وی در ادامه با بیان اینکه عمل، توکل و احساس مسئولیت در کنار همت های بلند و روحیه های عظیم در افراد جهادی، رمز ادامه راه امامین انقلاب است گفت: توصیه خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی و بی منت به جامعه و علی الخصوص محرومان و مستضعفان همان چیزی بود که امام خمینی(ره) همواره از مسئولان و مدیران اجرایی آن را انتظار داشت.

فرماندار شهرستان ساری در ادامه با اشاره به اینکه در مراسمات ایام الله دهه فجر امسال باید با رویکرد جهاد تبیین، روایتگری و نهضت سخنرانی، گفتمان نو و جدیدی را در ذیل کلیدواژه های اساسی انقلاب اسلامی در شهرستان شکوفا و اجرا کنیم افزود: انسجام، همراهی، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی میان تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی و استفاده از همه ظرفیت‌ها، برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسمات چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین و اطلاع رسانی موثر عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان، باید مورد توجه تمامی نهادهای متولی در قالب یک چارچوب و برنامه ریزی مشخص قرار گیرد.

در پایان در احکام جداگانه ای اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ساری معرفی شدند.