برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی در آمل
برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی در آمل

به گزارش ندای تجن به نقل از مازندپاج، مهرداد فولاد از برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌اله آملی، سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی خبر داد. وی افزود: در این همایش […]


به گزارش ندای تجن به نقل از مازندپاج، مهرداد فولاد از برگزاری همایش بین‌المللی گیاهان دارویی، تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین با همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌اله آملی، سازمان جهاد کشاورزی مازندران و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی خبر داد.

وی افزود: در این همایش بین‌المللی که با حضور فرماندار ویژه شهرستان آمل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌اله آملی، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، رؤسا و اساتید دانشگاه های مختلف، محققین و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی برگزار شد، محققین و سخنرانان درباره اهمیت و جایگاه گیاهان دارویی، کشت، تولید، داروسازی، سلامت و بهداشت، تربیت بدنی، متابولیت‌های ثانویه، متدهای علمی نوین و دانش بنیانی در بهره‌گیری از گیاهان دارویی مطالب علمی را ارائه کردند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل ادامه داد: در این همایش زینلی مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی بصورت وبیناری درخصوص اهمیت گیاهان دارویی و لزوم برنامه‌ریزی و توسعه کشت و تولید آن مطالبی را بیان کرد.

وی گفت: سخنرانی علمی یکی از اساتید دانشگاهی و محققین خارجی از کشور لهستان، ارائه سخنرانی‌های متعدد در راستای همایش و جنب محل سخنرانی برگزاری نمایشگاهی با حضور جمعی از تولیدکنندگان، تکثیردهندگان نشاء و پرورش دهندگان از دیگر برنامه های این همایش بود.