8 روستا در آمل پایلوت اجرای طرح‌های اشتغالزایی شدند/<strong data-lazy-src=
8 روستا در آمل پایلوت اجرای طرح‌های اشتغالزایی شدند/<strong data-lazy-src=
فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: با رایزنی های صورت گرفته؛ از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان مازندران، هشت روستا در شهرستان آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی این ستاد قرار گرفتند.

به گزارش ندای تجن-سید عباس حسینی در جلسه مشترک دستگاه های اجرایی شهرستان آمل و رئیس و معاونین ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام استان که به میزبانی فرمانداری آمل برگزار شد، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام استان از ظرفیت های مغفول در شهرستان آمل که معتقدیم برای توسعه شهرستان می باید مورد استفاده قرار گیرد، تصریح کرد: طرح های اشتغالزایی ستاد حضرت امام(ره) از پشتوانه خوبی برای استفاده متقاضیان برخوردار است و نیز انحراف از اجرا در این بخش از میزان کمتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه این ستاد با به کارگیری تسهیل گر و پیگیری های ویژه، از شیوه مناسبی برای حمایت از متقاضیان برخوردار است، افزود: با رایزنی های صورت گرفته؛ از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان مازندران، هشت روستا در شهرستان آمل پایلوت اجرای طرح های اشتغالزایی این ستاد قرار گرفتند که تلاش می کنیم تعداد این روستاها افزایش یابد.

حسینی یادآور شد: تسهیل گران این ستاد با همکاری دستگاه های اجرایی در حوزه های مزیت دار شهرستان مانند آبزی پروری، ورزش، صنایع دستی و … نسبت به پرداخت تسهیلات به متقاضیان اقدام می کنند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با اشاره به اینکه از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه آسیب های اجتماعی نیز شهرستان آمل را یاری خواهند رساند، بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه آسیب های اجتماعی یک طرح پایلوت کشوری را اجرایی کنیم.

اجرای 19 پروژه بزرگ اقتصادی در آمل

سید رضا هادیان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه 19 پروژه بزرگ اقتصادی در شهرستان آمل از سوی این ستاد در حال اجرا است، بیان کرد: این ستاد پروژه های اجتماع محور روستایی را نیز در سطح شهرستان آمل با همکاری فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان، اجرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این ستاد از سال 97 تاکنون هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری مشترک در حوزه اقتصادی استان انجام داده است، تصریح کرد: میزان جذب این اعتبارات به تلاش و اراده دستگاه های اجرایی، بخشداری ها و دهیاری ها دارد.

  • منبع خبر : روابط عمومی