سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور استاندار و معاون وزیر بهداشت معارفه شد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور استاندار و معاون وزیر بهداشت معارفه شد
استاندار گیلان با تأکید بر اینکه باید کارنامه موفقی از حوزه سلامت استان در آینده به مردم ارائه شود، گفت: با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی باید شاهد تحول در حوزه سلامت گیلان باشیم.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر امروز (سه‌شنبه) در دیدار معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میزان انتظارات از سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان بسیار بالاست، اظهار کرد: از برنامه‌های حوزه سلامت با جدیت حمایت می‌کنیم.

وی بر ضرورت تجهیز و نوسازی بیمارستان‌ها و توزیع عادلانه تخصص‌های پزشکی در شهرستان‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی باید شاهد تحول در حوزه سلامت گیلان باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر اینکه باید کارنامه موفقی از حوزه سلامت استان در آینده به مردم ارائه شود، گفت: هدف از تغییرات، صرفاً عزل و نصب‌ها نیست بلکه ارتقاء شاخص‌ها مورد تأکید است.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با بیان اینکه گیلان، علیرغم قدمت بالا در حوزه بهداشت و سلامت، با مشکلات جدی مواجه است، گفت: با وجود دکتر عباسی به عنوان استاندار آگاه و باتجربه، براساس نقشه سلامت استان می‌توان مسیر پیشرفت را به خوبی شاهد بود.

دکتر یونس پناهی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده هرگونه همکاری و حمایت در حوزه آموزش، تقویت رشته‌ها، پژوهش و ارتقاء زیرساخت‌های بخش سلامت گیلان با نظر و هدایت نماینده عالی دولت در استان است.

در این دیدار دکترمحمدتقی آشوبی بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معارفه شد.