حماسه ششم بهمن آمل به فیلم فاخر تبدیل شود
حماسه ششم بهمن آمل به فیلم فاخر تبدیل شود
وی هنرمندان را مورد خطاب قرار داد و گفت: هنوز نسل جوان با حماسه ششم بهمن آمل بیگانه هستند این واقعه باید به فیلم‌های فاخر تبدیل شود تا بدانند که برای حفظ نظام چه رشادت‌هایی صورت گرفت.

به گزارش ندای تجن به نقل از ایسنا-امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شود، گفت: در انقلاب اسلامی گام‌های خوبی برای پیشرفت کشور برداشته شد؛ مقام معظم رهبری در گام دوم اشاراتی داشتند و اوج بیانیه در دو کلید واژه “تمدن سازی” و “آماده سازی برای ظهور” است.

حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در جمع نمازگزاران، با اشاره به ششم بهمن سال ۱۳۶۰حماسه سازی مردم آمل و شهادت ۴۱ نفر در این روز، اظهار کرد: درخواست مردم مازندران دیدار با مقام معظم رهبری در سال‌های آینده در روز ششم بهمن است تا عهد و بیعت جدیدی با مقام معظم رهبری بسته شود و این حماسه که الگوی مقاومت و انقلاب کوچکی در آن زمان بود گرامی داشته شود.

وی هنرمندان را مورد خطاب قرار داد و گفت: هنوز نسل جوان با حماسه ششم بهمن آمل بیگانه هستند این واقعه باید به فیلم‌های فاخر تبدیل شود تا بدانند که برای حفظ نظام چه رشادت‌هایی صورت گرفت.

خطیب جمعه ساری به فرارسیدن دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود:در طول ۱۲ قرن غیبت ولی خدا، حاکمیتی که برای جهت‌دهی مردم در طول تاریخ بودند انقلاب اسلامی بود و زحمات زیادی کشیده شد، اثر گذاری انقلاب  اسلامی در دنیا مورد توجه قرار دارد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در انقلاب اسلامی گام‌های خوبی برای پیشرفت کشور برداشته شد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم اشاراتی داشتند و اوج بیانیه در دو کلید واژه “تمدن سازی”  و “آماده سازی برای ظهور” است.

حجت‌الاسلام نصوری با بیان اینکه فرهنگ انتظار علم محوری است، یادآور شد: بر خلاف فرهنگ ابتذال که عقل گریزی است اما فرهنگ انتظار عقل محوری و منطق است.

وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی یک اندیشه و جریان فرهنگی است، خاطرنشان کرد: باید به دهه مبارک فجر امسال توجه ویژه‌تری شود. باید دستاوردهای انقلاب به درستی تبیین شود.

امام جمعه موقت ساری ضمن محکومیت توهینی که به قرآن کریم در یکی از کشورهای اروپایی صورت گرفت، افزود: این موضوع جدیدی نیست و از زمان پیامبر نیز این بی‌احترامی بوده است. هرجا نگاه شیطانی است می‌خواهد  جلوی نگاه توحیدی را بگیرد.

حجت‌الاسلام نصوری با تاکید بر اینکه مسئولان و خانواده‌ها باید با قرآن رفیق شوند، گفت: قرآن نباید تنها روی طاقچه‌ها بماند بلکه باید در دل‌ها و تربیت ما باشد.

وی با اشاره به مصوبه اتحادیه اروپا در تحریم سپاه و تروریستی خواندن این نهاد نظامی کشور، گفت: دشمن به نقش مهم سپاه پی‌برده است و به‌خوبی می‌داند سپاه نهادی مقدس و مقتدر است.

نمازگزاران ساروی بعد از اقامه نماز جمعه با قرائت بیانیه اهانت به قرآن کریم را محکوم و راهپیمایی کردند.