افتتاح 219پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر
افتتاح 219پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر
فرماندار ساری با بیان اینکه در دهه فجر ۲۱۹پروژه عمرانی و خدماتی داریم، گفت: ۴۸پروژه در حوزه شهری و ۱4۷پروژه در منطقه روستایی داریم که 21 دستگاه اجرایی، ۴۰واحد تولیدی و بخش خصوصی همراه ما تلاش کردند تا شاهد اعتبار پروژه‌ها باشیم.


به گزارش ندای تجن -فرماندار ساری در جلسه شورای اداری که امروز عصر در محل سالن جلسات این نهاد برگزار شد از افتتاح 219پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر خبرداد:

محمد علی نوبخت با اشاره به گرامی‌داشت یاد و خاطره 1هزار و 200شهید ساری، گفت: نیاز است در در جهت اعتلای نظام اسلامی هماهنگ و همدل باشیم تا در ایام دهه فجر بتوانیم با همت، کوشش و جدیت دستگاه‌های امنیتی دل مقام معظم رهبری را شاد کنیم.
وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه در استان با حمایت و هدایت‌شان به ما کمک می‌کنند تا در مسیری حرکت کنیم تا امامان از ما راضی باشند، افزود:در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب به اتفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور نماینده ولی فقیه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنیم تا همدل و همراه و کوشا باشیم و با مدیریت جهادی و استشهادی قلب رهبری را خرسند کنیم.
نوبخت ادامه داد:نیک می‌دانیم که امام خمینی (ره) که بت شکن عصر طاغوت بود، می‌توانیم با این نگاه و اندیشه هم در حوزه کردار و هم درون این راه را ادامه دهیم و بر خود می‌بالیم و مفتخر هستیم که امام عزیزما یک میراث مبتکر برای جهانیان بود و به ما افتخار عنایت کرد.
وی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری و الگو قرار دادن آن تاکید کرد و ادامه داد: لازم است متناسب با ایام ماه رجب که شهادت واعتکاف داریم باعصاره تفکر علوی، صبر زینبی و زکاوت جهادی حرکت کنیم.

نوبخت جمعیت ساری را ۵۹۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۶بخش، ۶شهر و ظرفیت‌های خوبی داریم.
وی با اشاره به اینکه عدل اخلاقی در تفکر امام روشن بود که این عدل را با نگاه کار کرد وهمراه با معنویت به ما عطا کرد و ما با این نگاه در مسیر پیشرفت و ترقی جامعه تلاش می‌کنیم، افزود:رفاه برای ما سعادت، عبادت و اخلاق می‌آورد، اما ما در ایام دهه فجر همانند هفته دولت که نزدیک به ۲۰۰پروژه با ارزش 700میلیارد تومان را افتتاح کردیم، کار می کنیم.

فرماندار ساری با بیان اینکه در دهه فجر ۲۱۹پروژه عمرانی و خدماتی داریم، گفت: ۴۸پروژه در حوزه شهری و ۱4۷پروژه در منطقه روستایی داریم که 21 دستگاه اجرایی، ۴۰واحد تولیدی و بخش خصوصی همراه ما تلاش کردند تا شاهد اعتبار پروژه‌ها باشیم.

وی میزان اعتبار پروژه‌ها را 613میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:این اعتبار با نگاه جدی، همدلی و هم قدمی در ساری و انسجامی که بین دستگاه‌های اجرایی وجود دارد، به دست آمد.

نوبخت ادامه داد:از میزان 613 میلیارد تومان که ۲۲۱میلیارد تومان شهری و ۳۳۰میلیارد تومان مربوط به روستایی است و پروژه خوبی است که سعی می کنیم تا مردم را شاد کنیم
نوبخت با بیان اینکه در شهر ساری ۴۰۰پروزه نیمه کاره داریم که۲۱پروژه را شناسایی کردیم، افزود:در گام نخست  میدان تره‌بار زباله‌سوز و جاده ساری -تاکام را مورد بررسی قرار دادیم و اعتبارات سفر رییس جمهور که ۶۰۰میلیارد محقق شد را لحاظ کردیم و سه پروزه را به سمت و سویی بردیم تا به مرحله عملیاتی برسد.

وی با اشاره به اینکه به حوزه‌های امنیتی و قضایی اعلام کردیم تا سهل‌انگاری ،اخلال، اعمال و هر کاری که منجر به تاخیرافتادن این پروژه بود را مورد بررسی قرار دادیم، اضافه کرد:تلاش کردیم تا در حوزه فسادستیزی به سمت و سویی برویم تا قانون باشد چرا که اگر می خواهیم به مسیری برویم که رضایت خداوند و مردم را داشته باشیم بارضایت خدا را بر رضایت برخی خواص و افرادی که منافع خود را در راستای مداخله فرهنگی اجتماعی می دانند تا امروز به احدی امتیاز خلوت و مخصوص ندادیم.
وی با اشاره به اینکه دنبال این نبودیم که با نشست‌های عیرقانونی و مشروط دنبال فضایی باشیم که خداوند از ما راضی نباشد، گفت:در این مسیر با توکل بر خدا و توسل بر شهدا باشجاعت و رعایت اخلاق حرکت می کنیم تا بتوانیم شرمنده رسول خدا، رهبری و مردم نباشیم.