رامسر، میزبان رویداد ورزشی بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان
رامسر، میزبان رویداد ورزشی بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان
به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی مازندران رویداد ورزشی قوی ترین مردان و زنان جهان در رامسر برگزار می شود.

به گزارش ندای تجن – معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار می‌شود.

روح‌الله سلگی در جلسه ستاد پشتیبانی رویداد ورزشی بین‌المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان که به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مسابقات ۲۰۰ ورزشکار خارجی و ۸۰۰ ورزشکار داخلی در ۸ رشته بدن‌سازی و پرورش اندام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران این رویداد را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی مازندران دانست و افزود: دستگاه‌های مسئول استانی باید از این رویداد نهایت استفاده را برای معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ غنی استان ببرند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران از ۳۰ کشور جهان در این مسابقات یادآورشد: تمهیدات لازم برای پشتیبانی همه جانبه از برگزاری این رویداد در مازندران اندیشیده شد.

سلگی افزود: با توجه به فرهنگ غنی مردم رامسر، لزوم برنامه ریزی برای بهره‌مندی ورزشکاران داخلی و خارجی از مواهب گردشگری این شهرستان مورد توجه مسئولان شهرستانی قرار گیرد.

در این جلسه فرماندار رامسر و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گزارشی از آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری شکوهمند این رویداد جهانی ارائه کردند.

  • منبع خبر : همشهری آنلاین