پروژه‌های دهه فجر ۵۰۰ شغل پایدار در گرگان ایجاد می‌کند
پروژه‌های دهه فجر ۵۰۰ شغل پایدار در گرگان ایجاد می‌کند
فرماندار گرگان گفت: با کلنگ زنی و افتتاح ۳۲۸ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزایی در دهه فجر در گرگان ۵۰۰ شغل پایدار ایجاد می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار مهر، عیسی پایین محلی ظهر دوشنبه در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۲۸ پروژه عمرانی اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان در شهرستان گرگان کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.

فرماندار گرگان گفت: از مجموعه طرح‌های یاد شده ۲۴۵ پروژه با اعتبار هزار و ۲۵۵ میلیارد تومان در حوزه عمرانی قرار دارند که ۲۱۸ پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: در ایام الله دهه فجر تعداد ۸۳ پروژه اقتصادی و اشتغال زا با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان در گرگان کلنگ زنی و افتتاح می‌شوند که حدود ۵۰۰ شغل پایدار ایجاد خواهد کرد.

پایین محلی گفت: احداث کارخانه خوراک دام و طیور در روستای نودیجه با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان، احداث گلخانه سبزی و صیفی جات با رویکرد تولید محصولات صادراتی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان و احداث یک واحد گاوداری شیری در روستای ولیک آباد با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از جمله مهمترین پروژه‌های شهر گرگان در ایام الله دهه فجر است.

وی عنوان کرد: به علت افت تخصیص اعتبارات پیش‌بینی شده برای پروژه‌های عمرانی و اشتغال زا، حجم اعتبارات مربوط به پروژه‌های دهه فجر نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.