3 جایزه برای تئاتر مازندران در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
3 جایزه برای تئاتر مازندران در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر
عناوین تقدیر بازیگری زن و کارگردانی سوم در چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به هنرمندان تئاتر مازندران با نمایش "مطرب آقا" از شهرستان بهشهر رسید و رتبه سوم بازیگری مرد نیز به سجاد بحری برای نمایش "بی در کجایان" از تنکابن تعلق گرفت.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در آیین اختتامیه چهل‌و‌یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که در عصر روز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در تالار وحدت برگزار شد، تئاتر مازندران توانست در سه بخش صاحب عنوان شود. 

پس از حضور قابل قبول و مورد توجه گروه های نمایشی استان در این رویداد مهم تئاتر کشور، در بخش بازیگری زن، روشنک سه قلعه گی برای نمایش مطرب آقا مورد تقدیر قرار گرفت و در بخش کارگردانی، عنوان سومی به مهیار هزارجریبی برای نمایش مطرب آقا رسید و همچنین رتبه سوم در بخش بازیگری مرد نیز به سجاد بحری برای بازی در نمایش “بی در کجایان” تعلق گرفت.

همچنین برای نمایش “مطرب آقا”، الهام ابراهیم‌پور در بخش طراحی لباس و در بخش های نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی برای این نمایش و سجاد بحری برای نمایش “بی در کجایان” به عنوان کاندیدای دریافت جایزه معرفی شدند.

دو جایزه برای تئاتر مازندران در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجرD