بیش از 1هزار برنامه در ساری برگزار می‌شود
بیش از 1هزار برنامه در ساری برگزار می‌شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از اجرای هزار و ۴۴ برنامه در ۶۰۰ پایگاه مقاومت در ایام االله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از بلاغ- سرهنگ سیدابراهیم شریفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش بسیار کلیدی در جهاد تبیین و روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: آغاز انقلاب اسلامی پایان رژیم پهلوی بود که در این مهم، محوریت نقش امام راحل بر هیچ کسی پوشیده نیست که توانست ملتی را از زیر سلطه استکبار رهایی ببخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی الگوی نمونه بسیاری از ملت‌های دنیا در بسیاری از حوزه‌ها است و به پیشرفت‌های شگرفی طی بیش از چهار دهه علیرغم کارشکنی و تحریم‌های معاندین داخلی و خارجی دست یافته است.

این مسئول ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در بسیاری از میادین علمی، نظامی، اختراعات، ورزشی، هسته‌ای و ده‌ها و صدها موارد دیگر طلایه‌دار است.

شریفی بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها در تلاش هستند تا گسستی را بین نسل اول انقلاب با نسل‌های بعدی ایجاد کنند و ابزار آن‌ها تحریف وقایع است و لذا جهاد تبیین یک اصل بسیار مهم در مقابله با این استراتژی دشمن است.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال یک هزار و ۴۴ برنامه در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت مرکز استان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به افتتاح چندین پروژه عمرانی طی این ایام، اعلام کرد: ۱۰ خانه محروم در مناطق ۶ گانه شهرستان ساری افتتاح می‌شود.

این مسئول افزود: ۱۰ گلزار شهید نیز طی این ایام به بهره برداری می رسد.

شریفی گفت: توزیع سبد کالا در مناطق آسیب دیده از دیگر اقدامات سپاه مرکز استان طی ایام دهه فجر امسال است.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه اقتصادی بانوان انقلاب در مصلی ساری و نمایشگاه “ما می‌توانیم” در سطح حوزه‌های مقاومت مرکز استان از دیگر برنامه‌های شاخص ما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری گفت: افتتاح نمایشگاه صنایع دستی، پیاده روی خانوادگی و برگزاری میز خدمت با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر برنامه‌های  در این ایام مبارک است.

این مسئول تاکید کرد: پروژه آب شرب و آشامیدنی در ۱۳ روستای مرکز استان نیز طی این ایام افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

شریفی گفت: ساخت ۶۰ خانه محرومین در مناطق محروم و روستایی در دست انجام است که تا پایان سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.