عملیات اجرای ۲۱ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در روستاهای کلاردشت آعاز شد
 عملیات اجرای ۲۱ کیلومتر شبکه آب‌رسانی در روستاهای کلاردشت آعاز شد
همزمان با افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در مازندران که به صورت وبینار با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل آبفا مازندران و مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران صورت گرفت، عملیات اجرای ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی در کلاردشت آغاز شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، مدیر عامل شرکت در این مراسم به پیگیری های صورت گرفته در به ثمر رساندن مطالبات و نیازهای مردمی اشاره و تصریح کرد: به همین منظور پروژهای زیادی در بخش آب و فاضلاب طی هفته دولت، بسیج و دهه مبارک فجر افتتاح شد.

مهندس برارزاده ادامه داد: در دهه مبارک فجر ۲۷۵۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه آب و ۳۵۳ میلیارد ریال پروژه در حوزه فاضلاب به بهره برداری رسید .

وی، خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه ها ۵۶۱۰۰ متر خط انتقال، ۱۵۹ هزار متر اصلاح و  ۱۴۰ هزار متر توسعه شبکه اجرا، ۵۴ حلقه چاه بهسازی و  ۶ دستگاه دیزل ژنراتور خریداری، نصب و راه اندازی شد.

مدیرعامل آبفامازندران خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاریهایی که در راستای محرومیت زدایی در استان انجام شد امروز شاهد آغاز اجرای عملیات ۲۱ کیلومتر شبکه آبرسانی با مشارکت بسیج سازندگی در منطقه کلاردشت هستیم.

مهندس برارزاده ادامه داد: در اردیبهشت سال آینده  نیز فاز دوم تصفیه خانه آب کلاردشت به ظرفیت ۱۰۰ لیتر در ثانیه وارد مدار  می شود. وی ادامه داد: از محل تنش آبی نیز به زودی عملیات احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی روستای ذوات در شهرستان کلاردشت آغاز می شود که از دیگر طرحهای محرومیت در مازندران محسوب می شود