لزوم پرورش سالم کودکان کشور برای توانمندسازی انقلاب اسلامی
لزوم پرورش سالم کودکان کشور برای توانمندسازی انقلاب اسلامی
فاضلی بیان کرد: ما هر چقدر در پرورش کودکان و نوجوانان‌مان مقتدرانه و با قدرت بیشتر اقدام کنیم، نیروهای توانمندی را برای انقلاب اسلامی پرورش می‌دهیم .

ندای تجن-مدیرکل کانون پرورش فکری  کودکان و نوجوانان مازندران امروز صبح در حاشیه راهپیمایی 22بهمن ساری در گفت‌و گو با ندای تجن با تبریک ایام دهه فجر، گفت:رسالت ما در کانون براساس دستورالعمل‌های سازمانی و ابلاغی از سوی کشور در مسیر جریان انقلاب است، ما معتقدیم که برای گام دوم و گام سوم انقلاب که ان شاالله به قیام مهدوی متصل می‌شود، کودکان کشور ما هستند که مسئولان و مدیران این مملکت و مرزو بوم می‌شوند.

حامدفاضلی با بیان اینکه ما هر چقدر در پرورش کودکان و نوجوانان‌مان مقتدرانه و با قدرت بیشتر اقدام کنیم، نیروهای توانمندی را برای انقلاب اسلامی پرورش می‌دهیم و این مهم با کمک همه همکاران اتفاق میفتد، افزود:جشن‌های دهه فجر را در قالب کاروان‌های پیک امید به همراه جشنواره‌های قصه‌گویی مختلفی در راستای مفاهیم انقلاب اسلامی و دهه فجرداشتیم .

فاضلی افزود:امروز هم غرفه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه با المان‌ها و برنامه‌های جشنواره‌ای  در مسیرهای راهپیمایی استان حضور پررنگی دارند.