عنوان سومی بانوان ورزشکار مازندران در مسابقات ووشو قهرمانی کشور با 3مدال طلا
عنوان سومی بانوان ورزشکار مازندران در مسابقات ووشو قهرمانی کشور با 3مدال طلا
رییس هیات ووشو استان مازندران گفت: تیم مازندران در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور با سه مدال طلا به مقام سوم تیمی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش ندای تجن-مهدی خلیلی سوادکوهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی به منظور اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو و رقابت‌های قهرمانی جهان با درخشش نمایندگان مازندران خاتمه پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های ووشو قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم‌های ملی اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ در هانگژو و قهرمانی جهان به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات طی ۲ روز برگزار شد، صبح امروز یکشنبه در تهران به کار خود پایان داد.

رییس هیات ووشو استان مازندران بیان داشت: از هفت وزنی که مازندرانی‌ها حضور داشتند، در ساندا، صدیقه دریایی مدال طلا را از آن خود کرد.

خلیلی سوادکوهی با بیان این که، سوگند سینکایی و یاسمن باقر زاده هم مدال طلا را از آن خود کردند، افزود: متاسفانه در بخش تالو مازندران مدالی کسب نکرد.

رییس هیات ووشو استان مازندران گفت: کیا دلیری بعنوان سرمربی و رمضانی بعنوان سرپرست تیم مازندران را همراهی کردند و شهلا علیجان زاده، فرشته خیراله زاده و سلیمه بور داوران استان در این مسابقات بودند.