همه باید در کارزار رسانه کنار هم بایستیم ولو اینکه اختلاف سلایق وجود داشته باشد/معیشت رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد
همه باید در کارزار رسانه کنار هم بایستیم ولو اینکه اختلاف سلایق وجود داشته باشد/معیشت رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ندای تجن-روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر مازندران، اظهار کرد: مازندران نقش مهمی در فضای رسانه‌ای کشور دارد. وی افزود: مازندران از اقشاری برخوردار است که رجوع آن‌ها به رسانه فراوان است و وسعت طبقه متوسط و چالش‌های متعدد می‌طلبد که از ظرفیت رسانه استفاده بهینه […]


به گزارش ندای تجن-روح‌الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر مازندران، اظهار کرد: مازندران نقش مهمی در فضای رسانه‌ای کشور دارد.

وی افزود: مازندران از اقشاری برخوردار است که رجوع آن‌ها به رسانه فراوان است و وسعت طبقه متوسط و چالش‌های متعدد می‌طلبد که از ظرفیت رسانه استفاده بهینه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته آخرین ترفندهای دشمن را دیدیم و مدرن ترین جنگ ترکیبی و رسانه‌ای را پشت سر گذاشتیم که بخشی از جوانان ما را مورد هدف قرار دادند.

این مسئول ادامه داد: آن‌ها به وضوح استراتژیک خود را از فتح سرزمینی به سمت فتح قلوب بردند و با فریب، بخشی از جوانان ما را به اهرمی برای دستیابی به اهداف خود قرار دادند.

سلگی بیان کرد: ما باید دل‌های تحت تصرف دشمن را فتح کنیم و پاره‌های تن‌مان را به انقلاب برگردانیم.

وی عنوان کرد: امروز رمز ماندگاری ما گفت‌وگوی مستقیم و اقناعی با قشر دهه هشتادی است که یک قرارگاه بصیرتی نیز به همین منظور راه‌اندازی شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: استدلال‌های ما در این گفت‌وگوها کاملا عقلانی است و در دیدارها کاملا ادله ما مورد پذیرش حتی منتقدان است و باید این پیام توسط رسانه‌ها مخابره شود.

این مسئول افزود: اینکه ما طی ۴۴ سال گذشته غرب ستیزی را دنبال کردیم قطعا توهم توطئه نیست و آنچه با این مضمون از سوی معاندان انقلاب عنوان می‌شود قابل قبول نیست.

سلگی تاکید کرد: ملت ایران سرسپردگی و وابستگی را نمی‌پذیرد و استقلال یک اصل مهم در انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: نباید گمان کنیم کار تمام شده است و همه باید در این کارزار کنار هم بایستیم ولواینکه اختلاف سلایق وجود داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، اعلام کرد: علت زوال و فاصله مردم از جریان معاند همانا دین ستیزی آنان است و آنان از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ملت ایران غافل شده‌اند.

این مسئول متذکر شد: امیدواریم در حوزه معیشت رسانه نیز گام‌های موثری برداشته شود و از این ظرفیت ارزشمند باید بهینه بهره ببریم.