کشف اموال مسروقه 800 میلیونی از سارق خانه باغ درگلوگاه/<strong data-lazy-src=
کشف اموال مسروقه 800 میلیونی از سارق خانه باغ درگلوگاه/<strong data-lazy-src=
به گزارش ندای تجن -اخبار نیروی انتظامی مازندران به تحریریه ما ارسال شد، بدین شرح است.

سرهنگ “یداله جهان تاب رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی در محور “سوادکوه” محدوه “پادگان دوآب” از ششم اسفند تا پانزدهم اسفند ماه به علت عملیات جاده ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یداله جهان تاب” با اعلام این خبر، بیان داشت: با توجه به درخواست مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر صدور مجوز عملیات کارگاه جاده ای در محور سوادکوه محدوده “پادگان دوآب”  محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی با بیان اینکه این محدودیت ها از 6 بهمن ماه الی 15اسفند اعمال خواهد شد، تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی بصورت 24 ساعته بغیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، ایام تعطلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه اجرای این عملیات جاده ای جهت اجرای عملیات ارتقاء و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت انجام خواهد شد، اظهار کرد: یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می گردد.

سرهنگ جهان تاب از رانندگان و سایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات راهور پلیس و عوامل راهداری را در اجرای ماموریت یاری کنند.

کشف اموال مسروقه 800 میلیونی از سارق خانه باغ درگلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 2سارق سابقه دار و کشف 7 فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ به ارزش 800میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود کلوانی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان، تحقیقات و بررسی های لازم از سوی مأموران انتظامی برای شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی عنوان کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تحقیقات میدانی گسترده و بررسی اظهارات مالباختگان موفق شدند 2 نفر متهم را که افرادی با دارای سوابق متعدد کیفری بوده شناسائی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

سرهنگ کلوانی با بیان اینکه متهمان در بازجوئی های انجام شده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده به ارتکاب 7 فقره سرقت اماکن خصوصی، خانه باغ ویلایی اعتراف کردند، گفت: ارزش مالی اموال کشف شده از سارقان به مبلغ800 میلیون ریال می باشد که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

كشف 10 هزار عدد انواع مواد محترقه در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 10 هزار عدد مواد محترقه خارجی به ارزش 300 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “محمد محمدپور” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، طرح مقابله با قاچاق و تهیه و توزیع مواد محترقه در سطح استان در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان يک واحد صنفي در امر تهيه و توزيع مواد محترقه در شهر ساری شناسایی و پس اقدامات فني و اطلاعاتي، اکيپي از ماموران اين پليس با هماهنگي قضائي از منزل نامبرده بازديد و مواد محترقه که در داخل اتاق خواب جاساز شده بود را کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با بیان اینکه از منزل این متهم 10 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان مرتبط ارزش تقریبی مواد محترقه مکشوفه را بالغ بر 300 میلیون ريال برآورد کردند .

سرهنگ محمدپور در پایان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به  تهیه و تولید و توزیع مواد محترقه و منفجره خطرآفرین را از طريق فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

موتورسیکلت های سرقتی از سارقان در کلاردشت کشف شد

سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از دستگیری 2 سارق و کشف 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مصطفی اکبرنژاد” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای طرح عملیاتی تشدید مبارزه با سرقت، ماموران آگاهی با اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی شدند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی 2متهم را در این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی درمخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کلاردشت گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 2دستگاه موتورسیکلت سرقتی اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سرهنگ اکبرنژاد در پایان با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی و هشدارهای انتظامی از مهمترین راه های پیشگیری از سرقت به شمار می رود خاطر نشان کرد: سهل انگاری مالکان وسایل نقلیه و عدم رعایت نکات امنیتی از عوامل زمینه ساز سرقت است و شهروندان هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگیری 10 معتاد متجاهر و 15 خرده فروش مواد مخدر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدزمان شالیکار” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت شهروندان، پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كرد.

وي افزود: در اجرای این طرح 15 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 10 معتاد متجاهر و پرخطر از سطح مناطق آلوده و معابر شهرستان جمع آوري شدند.

سرهنگ شالیکار، تصریح کرد: در اجرای این عملیات 2 کیلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دستگیر شدگان پس از تشکیل پرونده به مراکز درمانی وقضائی معرفی شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه ضمن تشکر از تعامل شهروندان خاطرنشان کرد: همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه خواهد شد.

کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از کشف 5 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری با اعلام اين خبربیان کرد: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه ورسک حین گشت زنی به یک خودروی کامیونت حامل چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده از خودروی مورد نظر 5 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از نوع توسکا کشف شد.

سرهنگ اکبری همچنین اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.