عملیات اجرایی فاز اول پروژه آب‌رسانی شهدای هزار جریب گلوگاه با پیش‌بینی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار
عملیات اجرایی فاز اول پروژه آب‌رسانی شهدای هزار جریب گلوگاه با پیش‌بینی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار
با حضور دکتر شریعتی نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، دکتر داودی فرماندار گلوگاه، لورایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا مازندران و جمعی از مسئولان و مردم منطقه عملیات اجرایی فاز نخست پروژه آب رسانی شهدای هزار جریب گلوگاه شروع شد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم نماینده مردم شرق مازندران و عضو کمیسیون آب و کشاورزی مجلس طی سخنانی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت و مدیر عامل در راستای تامین اعتبار پروژه آبرسانی شهدای هزارجریب گلوگاه، اظهار داشت: جهاد آبرسانی در مسیر جهاد تبیین است و مسئولان می بایست در این مسیر گام بردارند و با توجه به نیاز مردم منطقه نسبت به تامین آب شرب سالم و بهداشتی اقدام کنند.
در ادامه معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت با ابراز خرسندی از آغاز به کار پروژه آبرسانی شهدای هزار جریب و آبرسانی به جمعیت کثیری از مردم منطقه گفت: نگاه جدی دولت مردمی توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی است و در این راستا مرکز جهاد آبرسانی تشکیل شده و قدمهای خوبی هم برداشته شده است.
لورایی با اشاره به مشخصات پروژه آبرسانی شهدای هزار جریب اظهار داشت: این پروژه با هدف ایجاد ذخیره مطمئن و تامین آب شرب سالم و بهداشتی و افزایش توان انتقال با اجرای خط انتقال به طول ۸۶۰۰ متر و احداث ۳ باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰۰ متر مکعب و ساخت ۳ واحد ایستگاه پمپاژ با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال شروع شده است.
فرماندار گلوگاه نیز ضمن مهم شمردن و اولویت پروژه شهدای هزار جریب گفت: این پروژه در چند فاز اجرا خواهد شد که امیدوارم به زودی به پایان برسد و مردم منطقه از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شوند