پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در بخش دودانگه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد
پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در بخش دودانگه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد
نوبخت فرماندار مرکز مازندران اظهار کرد: تمام تلاش و کوشش صادقانه دولت خدمتگزار سیزدهم این است که اگر پروژه ای را در دستور کار خود قرار دارد آن را به سرانجام برساند تا مردم از آن بهره مند شوند. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نوبخت فرماندار مرکز مازندران اظهار کرد: تمام تلاش و کوشش صادقانه دولت خدمتگزار سیزدهم این است که اگر پروژه ای را در دستور کار خود قرار دارد آن را به سرانجام برساند تا مردم از آن بهره مند شوند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه با بیان اینکه با توجه به قطعی های مکرر و افت ولتاژ برق در بخش دودانگه با برگزاری جلسات و بازدید های متعدد از این بخش درصدد رفع مشکل با انجام عملیات زیرسازی و آماده سازی برآمدیم و در همین راستا یک پست برق ۶۳ به ۲۰ کیلوولت و خط تنزیل کننده شهر فریم دودانگه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم به بار نشست افزود: تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم است تا گوشه ای از مشکلات و مطالبات مردم عزیز شهرستان ساری مرتفع گردد.