روابط عمومی گزارش داد:
علیپور سرپرست بخشداری دودانگه شد
نظر به پیشنهاد دکتر نوبخت فرماندار مرکز استان و با حکم دکتر یونسی استاندار مازندران، عارف علیپور ورمزآبادی بعنوان سرپرست بخشداری دودانگه شهرستان ساری منصوب شد.


