نشست تخصصی شعر آئینی رضوی در بابل برگزار شد
نشست تخصصی شعر آئینی رضوی در بابل برگزار شد
نشست تخصصی با موضوع آسیب شناسی اشعار آیینی و رضوی و با استقبال شاعران مازندرانی در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حسین جوادی گفت: با توجه به برگزاری “بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی”، سلسله نشست‌های تخصصی پس از استان‌های قم و یزد در مازندران و با حضور محمد جواد شرافت دبیر این جشنواره و جمعی از پژوهشگران شعر آیینی برگزار شد.

جوادی افزود: این نشست با موضوع آسیب شناسی اشعار آیینی و رضوی و با استقبال شاعران مازندرانی در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته توسط دبیرخانه این جشنواره، علیرغم مدت زمان کوتاه برای اعلام آمادگی میزبانی استان‌‌، با توجه به سبقه درخشان شاعران و اهالی فرهنگ و ادب شهرستان بابل، میزبانی این رویداد مهم ادبی را به این شهرستان اختصاص دهیم. 

جوادی بیان داشت: خوشبختانه با استقبال درخور شاعران استان از این نشست، بازخوردهای مطلوبی پیرامون مباحث تخصصی مطرح شده دریافت کردیم و امیدواریم در سال آینده در این جشنواره که مزین به نام ولی نعمتمان، حضرت ثامن الحجج علی‌ ابن موسی الرضا (علیه السلام) است از ظرفیت‌های بیشتری بهره ببریم