نگاهی کوتاه به جلسه پایانی شورای شهر ساری: از لزوم فضاسازی شهری و پرداخت حقوق پرسنل تا جلوگیری از فعالیت پیج‌های شخصی در سال 1402
نگاهی کوتاه به جلسه پایانی شورای شهر ساری: از لزوم فضاسازی شهری و پرداخت حقوق پرسنل تا جلوگیری از فعالیت پیج‌های شخصی در سال 1402
در جلسه پایانی شورای شهر درباره اهمیت فضاسازی شهری و پرداخت حقوق پرسنل تا جلوگیری از فعالیت پیج‌های شخصی در سال 1402 صحبت شد.

به گزارش ندای تجن- دیروز آخرین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در سال 1401 با حضور اصحاب رسانه و اعضای شورا و نمایندگان شهرداری در محل صحن این نهاد برگزار شد.

رئیس شورای شهر ساری از همه کسانی که در طول یک سال گذشته از شورای شهر و شهرداری ساری حمایت کردند، قدردانی کرد و گفت:از اصحاب رسانه انتظار داریم تا در سال جدید اطلاع‌رسانی صادقانه و نقدمنصفانه داشته باشند.

پرویز شعبانی خطاب به رسانه‌ها، افزود: اصحاب رسانه به نقش خود در جامعه توجه کنند چون کنش‌های انان در جامعه اثرگذار است و شما می توانید با اطلاع رسانی و آگاه رسانی به موقع در پیشرفت جامعه سهیم باشید و در کنار آن به تقویت مدیر و اعتمادوافزایش مشارکت اجتماعی کمک کنید.

وی بر پرداخت حقوق اسفندماه و عیدی پرسنل شهرداری تاکید کرد.

شهرام ایرجی عضو شورای شهر ساری از شهرداران سابق تشکر و از مسئولان استان و ساری قدردانی کرد.

وی از شهرداری خواست تا با توجه به درپیش بودن ایام نوروز فضای شهر ساری را آماده کند تا متناسب با حال و هوای عید و ماه مبارک رمضان باشد.

این عضو شورا خطاب به شهرداری گفت که با کمک اهالی رسانه و نخبگان به پیاده‌سازی ایده‌های فرهنگی در ساری اقدام کند.

ایرجی خطاب به سازمان جذب سرمایه گذاری شهرداری ساری، خواست تا پویاتر باشد و ادامه داد: با توجه به تخصص‌های مختلف و اقدام به چابک سازی نیروها، راه اندازی ۲سامانه شفافیت برای آگاه سازی پیمانکاران، به عنوان مطالبه رسانه‌ها و شهروندان است.

وی افزود: پرسنل شهرداری ساری در ازای خدماتی که انجام می‌دهند باید تشویق شوند که پرداخت پاداش و حقوق در زمان مناسب می‌تواند کمک کننده باشد،لازم است فاز سوم پروژه ابن شهرآشوب تکمیل و فاز چهارم آغاز شود.

سید رحمان میرشجاعی بر پرداخت عیدی و بن ماه مبارک رمضان برای پرسنل تاکید کرد.

در ادامه اعضای شورا درباره شرکت پیمانکاری که مسئولیت پرسنل شهرداری را برعهده دارد به گفت و گو پرداختند.

برخی از اعضا موافق تجدید قرارداد دوباره با این شرکت و برخی مخالف بودند و سید ذوالفقار شریفی پیشنهاد داد تا شورای کارگری شرکتی تاسیس کند و پرسنل تحت پوشش آن قرار گیرند.

در ادامه درباره میزان و نحوه دریافت کمک از شورا صحبت شد که برخی پیشنهاد دادند تا در مساعدت مالی دقت بیشتری شود.

سبحان بخشی یکی دیگر از اعضای شورا درباره نحوه فعالیت پیج‌های شخصی برخی از پرسنل شهرداری ساری گلایه کرد و گفت: این افراد از رانت اطلاعاتی شهرداری سوء استفاده می‌کنند.

در ادامه اعضای شورا از رسانه‌ها خواستند تا در سال 1402 از شهرداری حمایت کنند تا بتواند چند پروژه شهر ساری را تکمیل کنند.

رسانه‌ها هم نقد و نظر خود را درباره فعالیت اعضای شورا بیان کردند و از اعضای شورا خواستند در سال جدید با قدرت و اتحاد بیشتری فعالیت کنند و از حواشی دور باشند.