مسابقات اسکیت نمایشی در مازندران برگزار شد
مسابقات اسکیت نمایشی در مازندران برگزار شد
مسابقه اسکیت هنری نمایشی مازندران همزمان با اعیاد شعبانیه برای اولین بار در استان مازندران به میزبانی خانه اسکیت آمل برگزار شد.

به گزارش ندای تجن -روح الله قاسمی، رئیس هیات اسکیت آمل در گفتگو با خبرنگار ما گفت: مسابقات اسکیت نمایشی در مازندران به میزبانی آمل برگزار شد.
وی با بیان هدف از برگزاری این مسابقات گفت:  برای اماده سازی بازیکنان به مسابقات و ایجاد انگیره بیشتر این مسابقات در سه رده سنی برگزار شد.
رئیس هیات اسکیت آمل ادامه داد: بیش از ۲۰ بازیکن در سه رده سنی دختران و پسران حضور داشتند که به نفرات برتر جوایزی داده شد.
وی تصریح کرد: با استعدادیابی و ایجاد انگیزه در بازیکنان بتوانیم برترین ها را مشخص کنیم تا با نشان دادن مسیر درست حرفه‌ای تر شدن این ورزش را دنبال کنند.

قاسمی از استقبال خوب اسکیت سواران ابراز امیدواری کرد و افزود: آمل دارای استعدادهای خوبی در اسکیت است و حضور بازیکنان در تیم ملی و حتی در مسابقات جهانی اسکیت روبال که در هند برگزار می شود، محمد رستمی از آمل به عنوان بازیکن و مربی حضور خواهد داشت.

این مسابقات با حضور حسین خیری نیا، رئیس هیات اسکیت مازندران، رضوی رئیس اداره ورزش و جوانان آمل و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

هیات اسکیت آمل هر ساله چندین دوره مسابقه جهت شناسایی چهره‌های برتر این رشته در رده های سنی مختلف برگزار می کند .

این مسابقات با حضور و استقبال چشمگیر علاقمندان به این ورزش به ویژه کودکان و نوجوانان روبه رو شد.

  • منبع خبر : دریافتی