لزوم همدلی بین اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی/شهرداری آماده استقبال از مهمانان نوروزی ساری است/حقوق اسفند در حال پرداخت است
لزوم همدلی بین اعضای ستاد خدمات سفر نوروزی/شهرداری آماده استقبال از مهمانان نوروزی ساری است/حقوق اسفند در حال پرداخت است
امروز صبح دبیرخانه ستاد خدمات سفر نوروزی در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ساری افتتاح شد.

به گزارش ندای تجن– با توجه به درپیش بودن ایام عید نوروز، دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ساری با حضور محمدتقی روحی سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان، ابراهیمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری، کاظم نژاد معاون عمرانی فرمانداری شهرستان ساری، قبادی شهردار ساری، محمودی بخشدار رودپی شمالی، باستانی رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ساری و رؤسای ادارات آموزش و پرورش ناحیه 1و 2 وسایر رؤسای دستگاه‌های اجرایی در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ساری برگزار شد.

خدمات‌رسانی مناسب به مسافران منوط به همدلی بین اعضای ستاد سفر است

محمد علی نوبخت فرماندار ساری :گفت: خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی منوط به همدلی و همگامی ارتباط مؤثر بین اعضای ستاد سفر است.

وی افزود: این دبیرخانه از امروز ۲۶ تا ۱۵ فرودین ماه آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است

فرماندار ساری به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر تمهیدات لازم را برای مسافران و گردشگرانی که مرکز استان را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند اتخاذ کنند.

نوبخت از مدیران شهرستانی خواست تا با هم شنوی همگرایی و هم پذیری و احساس مسئولیت آنچه را که لازم یک سفر خوش برای مسافران و گردشگران است را فراهم کنند

شهرداری آماده استقبال از مهمانان نوروزی ساری است

محمدحسین قبادی سرپرست شهرداری ساری :گفت شهرداری نیز برای استقبال شایسته از مسافرانی که این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند همگام با دیگر دستگاه‌های دخیل در این حوزه اقدام به فعالیت‌های مختلف در سطح شهر کرده است که می‌توان به نصب المان‌های نوروزی رنگ آمیزی بلوارها و گل آرایی سطح شهر اشاره کرد.

وی به اجرای طرح روشنایی در بلوار ارتش اشاره کرد و :گفت پس از اصلاح هندسی بلوار داراب در جهت روان سازی ترافیک نورپردازی این معبر نیز انجام می‌شود.

مطالبات پیمانکاران در پروسه منظم پرداخت می‌شود

قبادی ضمن قدردانی از تلاش همه کارکنان شهرداری ساری، افزود:عیدی و حقوق بهمن ماه کارکنان به طور کامل پرداخت شد حقوق اسفند در حال پرداخت و معوقات نیز در دست اقدام است؛ مطالبات پیمانکاران نیز در پروسه منظم پرداخت می‌شود.

سرپرست شهرداری ساری :گفت شهرداری مرکز استان مازندران همه تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران گردشگران و شهروندان اندیشیده و فراهم کرده است.

این خبر تلفیقی از اخبار روابط عمومی‌های فرمانداری و شهرداری ساری است که به منظور امانت‌داری ذکر کردیم.

  • منبع خبر : تلفیقی