پیام تبریک نوروزی مدیر پایگاه خبری ندای تجن
پیام تبریک نوروزی مدیر پایگاه خبری ندای تجن
پیام تبریک نوروزی پایگاه خبری تحلیلی ندای تجن بدین شرح است.

به گزارش ندای تجن_پیام تبریک پایگاه خبری تحلیلی ما بدین شرح است.

چند ساعتی به لحظه تحویل سال باقی مانده است، یک سال گذشت، یک سال همراه با تجربه هیجانات مختلف، هیجاناتی که گاهی ما را به قعر دریا می‌برد و گاهی بر بالای کوه، گاهی در وسط جاده‌ای می‌ایستادیم و گاهی در وسط رودی آرام از صدای شرشر آب خواب‌مان می ‌برد.
سالی سخت بود اما شیرین، چرا که رشد کردیم و در تلاطم طوفان این سختی، بزرگ شدیم، فهمیدیم و درک کردیم که کجا هستیم.
شاید شنیده باشید که بزرگ شدن دردناک هست، به خاطر دارید در اوان نوجوانی هنگامی که دست‌ها و پاهایمان قد می‌کشید گاهی دردش چنان در استخوان‌مان فرو می‌رفت که انگار از هر طرف کشیده می‌شویم.
آری بزرگ شدن اینگونه است، همراه با درد اما در نهایت شیرین، هنگامی که قد کشیدیم و خود را در آینه نگریستیم،از خودمان خوشمان آمد و بر خود بالیدیم.
و اما امروز، امروز بزرگ شدن معنای دیگری دارد، بزرگ شدن امروز درک کردنی است، فهمیدنی است، بیدار شدنی است.
وقتی نوای طبل بیداری در سال جدید نواخته می‌شود، همه این صدا را می‌شنویم اما تنها کسانی که بیدارند آن را درک می‌کنند، امیدوارم که ما از جمله این افراد باشیم.
بهتر است بدانیم بیدار شدن مراحلی دارد، در ابتدا درد، در گام بعد خشم، بعد بهت و حیرت و گاهی شادی و سرانجام آرامش و سکوت که در نهایت به حرکت منجر می‌شود.
این حرکت را در سال جدید برای همه از جمله خودمان از خداوند بزرگ خواهانیم و امیدواریم که سالی همراه با سلامتی، شادی و موفقیت را تجربه کنیم، سالی که دل‌ها با هم گره‌زده شود و فکرها در کنار هم قرار گیرند تا نتیجه عالی فراهم شود.
سال ۱۴۰۲ بر همه دوستان و همراهان مبارک
نداکلائی