فیلم /کمبود آب برای مصارف شهرستان ساری/به سمت کشاورزی اصولی حرکت می‌کنیم
فیلم /کمبود آب برای مصارف شهرستان ساری/به سمت کشاورزی اصولی حرکت می‌کنیم

️به گزارش ندای تجن -دیروز صبح استاندار مازندران به همراه معاونین، فرماندار مرکز استان و نماینده مجلس شورای اسلامی از سد شهید رجایی(سلیمان تنگه) ساری بازدید کردند. ️براساس این گزارش حسینی پور ️استاندار مازندران با همراهی سلگی و علیخانی معاونین سیاسی و عمرانی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان و بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای […]

️به گزارش ندای تجن -دیروز صبح استاندار مازندران به همراه معاونین، فرماندار مرکز استان و نماینده مجلس شورای اسلامی از سد شهید رجایی(سلیمان تنگه) ساری بازدید کردند.

️براساس این گزارش حسینی پور ️استاندار مازندران با همراهی سلگی و علیخانی معاونین سیاسی و عمرانی استانداری مازندران، نوبخت فرماندار مرکز استان و بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی از سد شهید رجایی(سلیمان تنگه) شهر ساری بازدید به عمل آورد.

فرماندار ساری در این بازدید خبر داد: ذخیره آب در سد شهید رجایی، رودخانه‌ها، ۱۲۰۰ رشته چشمه، ۹۶ قطعه آب‌بندان و ۱۹۰۰۰ حلقه چاه در شهرستان ساری در حدود ۳۰۰ میلیون مترمکعب است و مصارف صنعتی، کشاورزی و آشامیدنی ما نیز ۵۵۰ میلیون متر مکعب است و لذا ما با کمبود آب مواجهیم و با این تفاصیل ما با طرحی که حق آبه شهرستان را کاهش دهد، مخالف هستیم.

وی درپایان افزود: با دستورات استاندار محترم و با برگزاری جلسات متعدد شورای سیاست‌گذاری توسعه کشاورزی و حفاظت از منابع آبی، با شناسنامه‌دار کردن ظرفیت‌های آبی به سمت کشاورزی اصولی حرکت خواهیم کرد تا از چالش‌های احتمالی پیشرو در سال جدید جلوگیری کرده باشیم.

عکس تزیینی است

  • منبع خبر : فرمانداری ساری