جهموری اسلامی ایران در شمار 5قدرت جهان/طراحی و کلنگ‌زنی صنایع مادر در مازندران/بوم‌گردی در مرزن آباد راه‌اندازی شود
جهموری اسلامی ایران در شمار 5قدرت جهان/طراحی و کلنگ‌زنی صنایع مادر در مازندران/بوم‌گردی در مرزن آباد راه‌اندازی شود

استاندار مازندران بابیان این که امروز؛ جمهوری اسلامی درشمار 5 قدرت برتر جهان مطرح است، گفت: امسال در استان مازندران چندین صنایع مادر طراحی و کلنگ زنی می شود. ‎ سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه مرزن آباد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن معنا دار بهار طبیعت و […]

استاندار مازندران بابیان این که امروز؛ جمهوری اسلامی درشمار 5 قدرت برتر جهان مطرح است، گفت: امسال در استان مازندران چندین صنایع مادر طراحی و کلنگ زنی می شود. ‎

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در جمع نمازگزاران جمعه مرزن آباد ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تقارن معنا دار بهار طبیعت و معنویت، افزود: امیدوارم بهار قرآن و ماه ضیافت الهی و سیر در آفاق و انفس، مایه خیرات و برکات برای جامع اسلامی باشد و زمینه بهره مندی از برکات معنوی و ارزشمند این ماه عزیز را فراهم آورد.

استاندار، خاطرنشان کرد: امروز به برکت ملت عزیز و بزرگ ایران، جمهوری اسلامی درشمار 5 قدرت برتر جهان در عرصه های سیاسی و بین المللی مطرح است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آینده جمهوری اسلامی ایران خوشبین هستم.

وی بابیان این که رشد اقتصادی در مازندران 10 سال متمادی منفی بود، ادامه داد: امروز پس از یک سال و چهار ماه از آغاز به کار دولت سیزدهم در استان، رشد اقتصادی به 3 درصد رسیده است و روند مثبت یافته است که در پایان دولت می بایست به 8 درصد افزایش پیدا کند.

حسینی پور، گفت: برای اولین بار در کشور دولت از بانک مرکزی استقراض نکرد و درحالی که با 59 درصد تورم این دولت شروع بکار کرد، اکنون تورم به 43 درصد رسیده است و دولت در سایه عمل به منویات رهبری معظم انقلاب برای کاهش 15 درصد دیگر تورم در سال جدید برنامه دارد.

این مسئول اضافه کرد: امسال در استان مازندران چندین صنایع مادر طراحی و کلنگ زنی می شود تا جوانان تحصیلکرده مشغول به کار شوند. بخش مرزن آباد از موقعیت ژئوپلیتیک ویژه ای برخوردار است که می بایست از تردد خودروهای زیاد و گردشگرانی که وارد این منطقه می شوند بهره برداری لازم صورت گیرد و وارد کار جدی و عملیاتی شویم.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه مرزن آباد قطعه ای از اطلس جغرافیایی مازندران است که می بایست بومگردی در این منطقه راه اندازی شود تا در 2 سال آینده به ایستگاه و مقصد گردشگران تبدیل شود که البته نیازمند زیرساخت های لازم است، تصریح کرد: نخبگان این منطقه می بایست برای توسعه این بخش گردهم جمع شوند و مدیران و مسئولین شهرستان و این شهر باید وقت ویژه ای برای مرزن آباد درنظر بگیرند.

حسینی پور، یادآور شد: دلایل عدم توسعه مرزن آباد می بایست آسیب شناسی شود و طرح مهم گردشگری طی 2 ماه آینده برای مرزن آباد طراحی شود.

سید محمود حسینی پور، بیان کرد: مرزن آباد با طبیعتی که دارد می بایست به منطقه ویژه گردشگری در استان مازندران تبدیل شود و سرمایه گذار در این راستا آماده سرمایه گذاری است.

استاندار مازندران، تاکید کرد: با توجه به پیری جمعیت و توقف رشد آن در مرزن آباد، نخبگان، روحانیون و جوانان این منطقه می بایست نسبت به افزایش جمعیت برنامه ریزی کنند.