انهدام باند کلاهبرداری 5 میلیاردی یک شرکت هرمی در شهرستان تنکابن/کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه/اجرای نخستین مرحله از طرح محله‌محور در مازندران
انهدام باند کلاهبرداری 5 میلیاردی یک شرکت هرمی در شهرستان تنکابن/کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه/اجرای نخستین مرحله از طرح محله‌محور در مازندران
اخبار پایگاه خبری پلیس به دست ما ریسده است که بدین شرح است.


فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5 سارق منزل با 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی بابایی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان عباس آباد ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف کردند.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به 10 فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انهدام باند کلاهبرداری 5 میلیاردی یک شرکت هرمی در شهرستان تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت هرمی به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس، مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط اعضای یک شرکت هرمی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، تعدادی از متهمان را که در حال عضوگیری در شهرستان تنکابن بودند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، اظهار کرد: این افراد که در قالب یک شرکت 22 نفره در آن شهرستان سکونت داشتند و اقدام به تبلیغ و عضوگیری می کردند با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
سرهنگ دیلمی از کشف کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی اعضای این باند در این پرونده خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن در خاتمه با اشاره به اینکه وعده‌ استخدام با شرایط عالی ، یکی از شگرد های شركت‌هاي هرمي است از مردم خواست ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.#

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از كشف 3 تن چوب آلات جنگلي قاچاق خبر داد.
سرهنگ عبدالله اکبری در گفت ‌و‌گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر، گفت: درپي كسب خبری مبني بر فعاليت قاچاقچيان محصولات جنگلي در زمينه قاچاق چوب پيگيري موضوع در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با هماهنگي‌ قضائي و با همکاری اداره منابع طبيعي، متهمان که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال قاچاق چوب بودند، شناسايي شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، اظهار داشت: ماموران با متوقف كردن خودرو در بازرسي از آن موفق شدند، سه تن چوب جنگلی قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ اکبری، تصريح كرد: در اين راستا یک متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه،خاطر نشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش‌هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري کنند.

اجرای نخستین مرحله از طرح محله محور در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای نخستین مرحله از طرح محله محور در راستای پیشگیری و مقابله با سرقت خبر داد.
سرهنگ سید محسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: به منظور پيشگيري و مقابله جدی با سرقت طرح محله محور به مدت 48 ساعت از سوی کلانتری و پاسگاه های سطح استان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و افزایش گشت های هدفمند انتظامی، موفق به شناسایی و دستگیری 89 سارق و کشف 68 فقره سرقت شدند .
سرهنگ جعفری، تصريح کرد: در این طرح 98 معتاد متجاهر جمع‌آوري و 26 خرده ‌فروش موادمخدر دستگير شدند و بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به توقیف 67 دستگاه خودرو و 7 دستگاه موتورسیکلت در این طرح ، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.