تشکیل 1هزار و 374 پرونده تخلف صنفی خدماتی توزیعی در مازندران
تشکیل 1هزار و 374 پرونده تخلف صنفی خدماتی توزیعی در مازندران
همزمان با آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان تا تاریخ 8 فروردین ماه سالجاری 1374پرونده تخلف صنفی خدماتی در مازندران تشکیل شده است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ؛ سید مسیب موسوی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: بازرسان این اداره کل از تاریخ 15 اسفند ماه سال گذشته و همزمان با آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز و ایام ماه مبارک رمضان با حضور تمام وقت در سطح بازار استان از تعداد 10637 واحد صنفی خدماتی توزیعی در مازندران بازرسی داشته اند.

او افزود: در پی این بازرسی ها تعداد 1374 واحد متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اشاره کرد: ارزش پرونده های تشکیل شده بالغ بر 782 میلیارد ریال بوده که این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران تاکید کرد: عمده تخلفات کشف شده شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و … بوده است.

مهندس موسوی در پایان یادآور شد: شهروندان عزیز مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir  اعلام نمایند.