نظارت بر عملکرد ۲۰۰ واحد خبازی مازندران در روزهای پایانی عید نوروز
نظارت بر عملکرد ۲۰۰ واحد خبازی مازندران در روزهای پایانی عید نوروز
در ادامه اجرای طرح تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی ، تیم های بازرسی استانی متشکل از فرمانداری ها، اداره کل غله، جهاد کشاورزی، صمت، شبکه بهداشت و اتحادیه خبازان در روزهای پایانی نوروز ۱۴۰۲ از نانوایی های ۴ شهرستان دیگر بازدید به عمل آوردند.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، تیم های نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی به منظور بررسی تراکنش های خبازان، نحوه مصرف سهمیه آرد فوق العاده نوروزی و چگونگی خدمات رسانی نانوایی ها به شهروندان روزه دار و مسافرین استان از ۲۰۰ واحد خبازی در شهرستان‌های نکا، میاندورود، جویبار و سیمرغ بازدید کردند.
بنابر این گزارش، طی بازرسی های به عمل آمده در این شهرستان‌ها مواردی نظیر وضعیت موجودی آرد در شهرستان‌ها، رعایت ساعت کار ابلاغی و تعطیلی خودسرانه، وزن چانه نان، رعایت بهداشت و حضور متصدی مورد بررسی قرار گرفت.
روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با تاکید بر پایش عملکرد نانوایی ها از طریق سامانه هوشمند وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: در بازدیدهای به عمل آمده بر تولید و عرضه متعارف نان و انجام تراکنش های متعارف و استفاده صحیح از دستگاه کارتخوان جهت برخورداری از ۳۰ درصد کارمزد روزانه و ۱۰ درصد افزایش سهمیه آرد در پایان هر دوره تاکید گردید.
در پایان قابل ذکر است، در صورت بروز هرگونه مشکل و یا به منظور آموزش در نحوه عملکرد دستگاه کارتخوان هوشمند بانک سپه، شماره پشتیبان 02123762376 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به کلیه نانوایان است.