مسئولان و خیرین به خانواده بیماران اوتیسم توجه داشته باشند/ مسئولان راهبردهای انتخابات را از هم اکنون مشخص کنند/لزوم انجام اقدامات فرهنگی متوازن
مسئولان و خیرین به خانواده بیماران اوتیسم توجه داشته باشند/ مسئولان راهبردهای انتخابات را از هم اکنون مشخص کنند/لزوم انجام اقدامات فرهنگی متوازن

 به گزارش ندای تجن -امام‌جمعه ساری امروز در خطبه‌های نمازجمعه سالروز شهادت شهید آوینی، روز و هفته هنر اسلامی و همچنین شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و ایام شب قدر را گرامی داشت و گفت: ️سالروز افتتاح حساب صد به فرمان امام و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناسبت‌های دیگر است که هر دو […]

 به گزارش ندای تجن -امام‌جمعه ساری امروز در خطبه‌های نمازجمعه سالروز شهادت شهید آوینی، روز و هفته هنر اسلامی و همچنین شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی و ایام شب قدر را گرامی داشت و گفت: ️سالروز افتتاح حساب صد به فرمان امام و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناسبت‌های دیگر است که هر دو نهاد انصافاً خدمات شایسته‌ای را به‌ویژه در حوزه مسکن داشتند.

آیت‌الله محمدی لائینی ضمن تقدیر از نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس سخنران پیش از خطبه، افزود: باید به سمت عملیاتی‌شدن اجرای پروژه صنایع تبدیلی در مازندران برویم‌.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های بیماران مبتلا به اوتیسم در نمازجمعه، ادامه داد: انتظار دارم هم مسئولان و هم خیرین توجه ویژه‌ای به این بیماران داشته باشند.

  ️نماینده ولی‌فقیه در مازندران ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار شهید محمدحسن طوسی در هفته پیش‌رو، گفت: ما خدمات چشمگیر و شایسته این شهید را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به تذکر یک پدر شهید، افزود: برخی از نانوایی‌ها صف مرد و زن را یکی می‌کنند امیدواریم که مسئولان نظارت لازم را داشته باشند.  ️حضرت علی (ع) در آخرین لحظات به تقوا و نظم بخشیدن به امور سفارش کردند که وحدت جامعه، خودش بارزترین مصداق نظم است.

آیت‌الله لائینی بیان کرد: ️مقام معظم رهبری اخیراً در جمع مسئولین فرمودند که اگر دستگاه برنامه‌ریزی، قدرت پیش‌بینی نداشته باشد در مواجهه با کمبودهای ناگهانی دستپاچه به دنبال واردات می‌رود که این کار کمر تولید را می‌شکند، همچنین دررابطه‌با تحقق شعار سال چهار الزام و چند توصیه را بیان کردند. 

وی افزود: مقام معظم رهبری انتخابات را یکی از ابزارهای مهم قدرت دانستند و تأکید کردند که مسئولان راهبردهای انتخابات را از هم اکنون مشخص کنند تا انتخاباتی سالم داشته باشیم.  ️

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری دررابطه‌با حجاب فرمودند که حجاب محدودیتی شرعی و قانونی است نه محدودیت دولتی، ادامه داد: در این مورد هم مسئله نظم خیلی خوب خودش را نشان می‌دهد، گاه احساس می‌شود که مسئولان ما در این زمینه برنامه‌ریزی درست و وحدت کلمه‌ای ندارند.

وی افزود:  ️دولت مسئول است اقدامات منظم و یک‌دست و موضع‌گیری شفاف را در زمینه حجاب داشته باشد، مردم از وضع موجود حجاب و ناهنجاری و دهن‌کجی برخی از افراد فریب‌خورده به‌شدت ناراحت بوده و مطالبه دارند، صدای مردم را بشنوید.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: ️بعضی از گروه‌های مردمی، جهادی، طلاب و غیره اقدامات فرهنگی خوبی دارند ریسک می‌کنند و خودشان را به خطر می‌اندازند؛ اما گلایه دارند از اینکه برخی از نهادها حمایت بایسته را ندارند.

وی افزود: یا قرارگاهی در این زمینه تشکیل شود یا اگر وجود دارد، مسئولان استانی اجرای فرهنگی و قانونی توأمان و به‌صورت یک‌دست داشته باشند.

آیت‌الله لائینی با بیان اینکه ️سالروز قطع ارتباط آمریکا با ما در پیش است، شیطان بزرگ رابطه خود را با ما قطع کرده؛ اما شیطنت و رابطه سوء اش ادامه دارد و نمونه‌اش را این روزها در فلسطین اشغالی با نمازگزاران و مسلمانان می‌بینیم، گفت: ️ملت ما ثابت کرده و باز هم ثابت خواهد کرد که آمریکا نه در سیاست و رابطه و نه در شیطنتش کامیاب و موفق نخواهد شد.

لازم به ذکر است :احمدایرانی نسب از شاعران به مناسبت هفته هنر انقلاب شعرخوانی کرد، منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود نیز سخنران پیش از خطبه امروز بود.

میز خدمت ادارات صمت و اتاق اصناف ساری نیز در محل مصلی برقرار شد و پس از نماز جمعه ، اقامه نماز و تشییع پیکر مطهر شهید “نورعلی قُدبنان” از جانبازان دفاع مقدس به امامت آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و با حضور نمازگزاران نمازجمعه شهرستان ساری برگزار شد.

  • منبع خبر : خبرخام از دفتر نماینده ولی فقیه دریافت شده است