دو سرقت در فاصله 3روز در منطقه بلوار سلیم بهرامی ساری/ مردم خواستار پیگیری موضوع و برقراری امنیت در منطقه هستند
دو سرقت در فاصله 3روز در منطقه بلوار سلیم بهرامی ساری/ مردم خواستار پیگیری موضوع و برقراری امنیت در منطقه هستند
- منطقه بلوار سلیم بهرامی یا همان کمربندی جنوبی در سال‌های اخیر چنین سرقت‌های ادامه دار نداشته است و مردم امنیت و آرامش آن را قبول داشتند اما سرقت‌هایی که به تازگی اتفاق افتاد، سبب شد تا حس ناامنی در وجود مردم منطقه پدید آید.

به گزارش ندای تجن – در چند روز گذشته مردم منطقه کمربندی جنوبی (بلوار سلیم بهرامی ساری) شاهد وقوع دو سرقت خودرو بودند.

بر اساس این گزارش خودروی نخست که پراید آلبالویی مدل 84 بود به گفته مالک آن در ساعت 5 صبح به سرقت رفته است.

خانم ص گفت: آن طور که در دوربین‌ها نشان می‌دهد سارق در بیرون از کوچه به‌خوبی قدم برمی‌داشت و به‌محض ورود به داخل کوچه کمی خود را خم کرده است طوری که به نظر می‌آید می لنگد، کلاه بر سر داشته و صورت مشخص نبود. سارق مستقیم جلوی خودروی پراید می‌آید و به‌آرامی سوار خودرو می‌شود و می‌رود.

مالک خودرو با اشاره به اینکه صبح روز سرقت در کوچه محل سکونت ما خودروهای بسیاری پارک بود، افزود: پس از آگاهی نسبت به موضوع، مشکل را با نیروی انتظامی مطرح کردیم که در ساعت 7 غروب همان روز به ما خبر دادند که ماشین در زمین کشاورزی بلوار سلیم بهرامی پیدا شده است.

خانم ص. اضافه کرد: متأسفانه خودرو در حال سوختن پیدا شد و در حال حاضر در پارکینگ گذاشته شده است.

به گزارش ندای تجن، در فاصله 3 روز پس از این سرقت تقریباً به فاصله دو کوچه از محل سرقت خودروی پراید، خودروی پیکان‌وانت یکی دیگر از همسایه‌ها در ساعت 4:49 دقیقه صبح روز شنبه 19 فروردین‌ماه به سرقت می‌رود و تاکنون پیدا نشده است.

مجتبی ص. مالک خودرو به ما گفت: خودرو مدل 88 با رنگ سفید است، به نیروی انتظامی اطلاع دادیم و گزارش‌های لازم تهیه شده است و در حال جستجو برای پیداکردن آن هستیم.

اهالی منطقه در گفت‌وگو با خبرنگار ندای تجن علت افزایش سرقت در این منطقه را کمبود روشنایی، نبود گشت انتظامی یا بسیار محدود که مردم امنیت لازم را حس نمی‌کنند، اعلام کردند.

یکی از اهالی با بیان اینکه در منطقه راه‌بند ساری میزان سرقت افزایش‌یافته است، گفت: این موضوع سبب ایجاد حس ناامنی و ترس در مردم شده است.

یکی دیگر از اهالی ادامه داد: روشنایی کافی در منطقه کمربندی جنوبی وجود ندارد به‌طوری‌که وقتی شب می‌شود و رانندگان کامیون خودروهای خود را در اینجا پارک می‌کنند، ما در هنگام عبور از پیاده‌رو با ترس‌ولرز رفت‌وآمد می‌کنیم.

به گزارش ندای تجن- منطقه بلوار سلیم بهرامی یا همان کمربندی جنوبی در سال‌های اخیر چنین سرقت‌های ادامه دار نداشته است و مردم امنیت و آرامش آن را قبول داشتند اما سرقت‌هایی که به تازگی اتفاق افتاد، سبب شد تا حس ناامنی در وجود مردم منطقه پدید آید.

آنان خواستار توجه بیشتر نیروی انتظامی به این منطقه هستند تا شاهد تکرار این اتفاق در روزهای آینده برای فرد دیگری نباشند.

عکس تزیینی است