قرارگاه غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده همکاری با سازمان دامپزشکی در اجرای اردوهای جهادی است
قرارگاه غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده همکاری با سازمان دامپزشکی در اجرای اردوهای جهادی است
حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران و سردار شالیکار، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غدیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح ملی اردوهای جهادی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران این دیدار که در دفتر مدیرکل دامپزشکی مازندران برگزار شد، سردار شالیکار خدمت رسانی به مناطق محروم را از افتخارات سپاه عنوان کرد و افزود: یکی از برجسته‌ترین مأموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم و در کنار آنان بودن است.

وی برگزاری اردوهای جهادی در سازمان‌ها و نهاد های مختلف را یک فرصت خدمت رسانی به مردم مناطق محروم برشمرد و تاکید کرد: ما این خدمت رسانی را از وظایف ذاتی خود می دانیم و آمادگی کامل داریم جهت پشتیبانی از این اقدام مهم با سازمان دامپزشکی همکاری نماییم.

در این دیدار دکتر حمزه آقاپور کاظمی به تشریح اقدامات اردوهای جهادی در سال 1401 و برنامه‌های اجرای این اردوها در سال جدید پرداخت و افزود: اداره کل دامپزشکی مازندران در نظر دارد با طراحی CPM اجرایی برای این اردوها تمام مناطق محروم استان را تحت پوشش خدمات دامپزشکی قرار دهد.

شایان ذکر است سازمان دامپزشکی کشور در دولت مردمی سیزدهم با احیای جهاد دامپزشکی سعی دارد خدمات تخصصی خود که شامل واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت رایگان، آموزش، سم پاشی دام و اماکن دامی است را با همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط در قالب اردوها و رزمایش جهادی به مناطق محروم ارائه نماید.