ارائه راه‌کارهای فرهنگی و قانونی در زمینه مقابله با بی‌حجابی باید مدنظر باشد/رژیم غاصب اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود
ارائه راه‌کارهای فرهنگی و قانونی در زمینه مقابله با بی‌حجابی باید مدنظر باشد/رژیم غاصب اسرائیل از صحنه روزگار محو می‌شود
آیت الله لائینی خواستار ارائه راه کارهای فرهنگی و قانونی برای جلوگیری از بدحجابی شد.

به گزارش ندای تجن- آیت الله محمد باقر محمدی لائینی با اشاره به حضور گسترده مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز روز قدس و یادگار حضرت امام راحل در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است و مردم هم وظیفه خودشان را به‌خوبی انجام دادند‌.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امروز هم روز قدر است که همچون شب قدر دارای فضیلت است، افزود:بهترین کار در این روز دعاست، همان‌طوری که در چنین روزهایی کار خوب اجر چندبرابری دارد کار بد و گناه هم در این روز زشت‌تر است، از این رو باید از گناه دوری کنیم.

وی ضمن گرامی‌داشت روز عطار، ادامه داد: ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی است، از زحمات ارتش و نیروی انتظامی که در رابطه با بی‌حجابی بامحوریت فرمایش رهبری که حجاب یک واجب شرعی و سیاسی است، تلاش کردند تشکر داریم و خواسته ما یک‌صدایی است، ارائه راه‌کارهای فرهنگی و قانونی در زمینه مقابله با بی‌حجابی باید مدنظر باشد.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه قدس یک مسئله اسلامی و جهانی و محور وحدت ماست، گفت: همه باید صدا و موضع‌گیری واحد داشته باشند؛ رژیم صهیونیستی سعی بر ایجاد دودستگی دارد، قدس مسئله‌ای نیست که از آن بگذریم یا بر سر آن معامله کنیم و باید به پیکر اسلام بازگردانده شود.

️نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی، اضافه کرد: از ۱۱۰ سال پیش تاکنون یعنی جنگ جهانی اول به بعد به‌جای امپراطوری عثمانی اسلامی قرار بود اسرائیل بزرگ را جایگزین کنند اما این طرح به برکت انقلاب اسلامی ایران فرو نشست و اسرائیل امروز در درون چاردیواری کشور خود هم امنیت ندارد در چهار سال، چهار دولت عوض کرده و درونش پر از ناآرامی است.

️وی افزود:به دنیا اطمینان خواهیم داد که رژیم غاصب اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد، ایران کشور امیرالمومنین (ع) است و خواهد ماند؛ قدس بازگردانده خواهد شد، رژیم استکباری آمریکایی قطعا عقب‌نشینی خواهد کرد و جهان آماده پذیرش حکومت عدل مهدوی خواهد شد.

️آیت الله لائینی بیان کرد: بر مسئولان عزیز ماست که این کشور را برای ظهور آماده کنند، این ملت را شاد، باانگیزه و فعال نگه دارند؛ در راستای مهار تورم و رشد تولید بکوشند.

️نماینده ولی فقیه در استان افزود: اگر به این ملت و مملکت نرسیدند خیانت کردند و اگر برسند به علی (ع) خدمت کردند، به مردم نیز توصیه می‌کنم که پای اسلام بایستند مقاومت کنند تا این پرچم به دست صاحب اصلی خود مهدی موعود برسد.

لازم به ذکر است سخنران پیش از خطبه: سردار محمدجعفر اسدی (رئیس بازرسی نیروهای مسلح کشور) بود وقطعنامه روز قدس توسط میثم تبریزی (مسئول ستاد برگزاری نمازجمعه مرکز استان مازندران)قرائت شد وسخنران قبل از خطبه نیز حجت الاسلام اصغری (رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان‌ مازندران)بود.

احکام ماه مبارک رمضان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسین غفاری بیان شد ومحمدرضا نیکخواه مناجات خوانی و حمزه راهدی قرآن خواندند و حاج رضا کافی مداحی کرد.

تشییع شهید گمنام بر دستان مردم روزه دار مرکز استان مازندران در نماز جمعه برگزار شد.