نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی گشایش یافت
نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی گشایش یافت
این نمایشگاه از امروز تا تاریخ 31 فروردین‌ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 14 عصر و 18 الی 21 از آن بازدید کنند.

به گزارش ندای تجن – نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان امروز صبح با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران در محل سالن مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد استان افتتاح شد.

این نمایشگاه با حضور انتشارات مختلف از چند شهر استان، ادارات کل استان و شهرستان ساری برگزار شده است و هر کدام از غرفه‌ها دستاوردهای خود را در قالب کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی و هنری به معرض نمایش گذاشته‌اند.

پیش‌ازاین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران درباره برگزاری این نمایشگاه خبر داده بود و گفت: این نمایشگاه با همکاری مؤسسه فرهنگی آینده‌سازان گنجینه نور عرش برگزار می‌شود و ۴ هزار عنوان کتاب تهیه شد که در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

حسین جوادی افزود: این نمایشگاه نتیجه زحمات ۲ماهه اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران و مؤسسه فرهنگی مشارکت‌کننده در برنامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تعداد غرفه‌ها را ۴۰ مورد اعلام کرد و افزود: نمایشگاه با دو رویکرد توجه ویژه به کودک و نوجوان و خانواده برگزار می‌شود برای همین از تمامی خانواده‌ها برای بازدید از آن دعوت می‌کنیم.

وی اعلام کرده بود که این نمایشگاه با دو رویکرد توجه ویژه به کودک و نوجوان و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش ندای تجن در زمان افتتاح نمایشگاه حضور دانش‌آموزان مقاطع مختلف سنی بسیار پررنگ بود که بهتر است در روزهای آینده به دلیل شیوع بیماری کرونا نکات بهداشتی از سوی برگزارکنندگان نمایشگاه رعایت شود.

در کنار آن، برخی مدیران از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد، حوزه هنری، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ساری حضور داشتند، البته باتوجه‌به اهمیت مطالعه و کتاب‌خوانی انتظار می‌رود که سایر مدیران در روزهای آینده از نمایشگاه بازدید کنند.

استاندار مازندران باحوصله از تمامی غرفه‌ها بازدید و از کتاب‌های بومی استان رونمایی کرد و به نماهنگ کودکان مهد مائده‌های آسمانی گوش داد و در پایان برای دلجویی از انتظاری که برای آغاز نمایشگاه کشیدند به آنان بن خرید کتاب هدیه داد.

این نمایشگاه از امروز تا تاریخ 31 فروردین‌ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 14 عصر و 18 الی 21 از آن بازدید کنند.

عکس را از خبرگزاری فارس برداشتیم