تیراندازی مازندران در مسیر پیشرفت/چند انتصاب کلیدی در هیات تیراندازی
تیراندازی مازندران در مسیر پیشرفت/چند انتصاب کلیدی در هیات تیراندازی
هیات تیراندازی مازندران طی چندماه گذشته دستخوش تغییرات گسترده ای شد و مدیران جدید مسئولیت این رشته پرطرفدار را برعهده گرفتند.

به گزارش ندای تجن – با پیشنهاد عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران و مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، دکتر بهروز اسکندرنیا بعنوان سرپرست هیات تیراندازی مازندران منصوب شد.

بدنبال این انتصاب، خون تازه ای به رشته تیراندازی تزریق شد و اسکندرنیا در کوتاهترین زمان، روسای هیات های تیراندازی شهرستانهای مازندران را در هتل بادله گردهم آورد و بزرگان این رشته در رابطه با مشکلات و تنگناهای موجود گپ زدند و چالش ها را بررسی کردند.

در ادامه انتصاب ها، دکتر مصطفی رجبی که 28 سال در حوزه ورزش تیراندازی مشغول فعالیت بوده و 9 سال سابقه عضویت در تیم ملی تیراندازی را در کارنامه کاری خود دارد، به عنوان سرپرست دبیری هیات تیراندازی مازندران منصوب شد. رجبی که از نیروهای جوان و خوش فکر تیراندازی است، در خانواده ای پرورش یافته که سالها در رشته تیراندازی مدیریت داشته و افتخارآفرینی کردند.

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در ادامه طی احکام جداگانه ای، مهندس عباس تمدنی را بعنوان سرپرست کمیته بازرسی استان و مهندس مهدی کاظمی  کلاکی را بعنوان سرپرست هیات تیراندازی  شهرستان بهشهر منصوب کرد. امید است با ادامه روند موجود، رشته تیراندازی روزهای پُرفروغی را پیش رو داشته باشد و شاهد پیشرفت ورزشکاران مازندرانی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

  • منبع خبر : دریافتی