بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم وشمگیر و انبارالوم می‌شود
بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم وشمگیر و انبارالوم می‌شود
در جلسه استاندار گلستان و اعضای مجمع نمایندگان استان با مدیر عامل بنیاد علوی عنوان شد این بنیاد معین منطقه وشگیر و انبارالوم خواهد گردید.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان امروز دوشنبه 11 اردیبهشت در  جلسه دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان با دکتر وحید خاوه ای مدیر عامل بنیاد علوی، با حضور دکتر منتظری، مهندس سنگدوینی و دکتر نوروزی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مقرر گردید همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات دولت به گلستان برنامه پشتیبانی و حمایت بنیاد علوی از منطقه محروم و کمتر برخوردار وشمگیر و انبارالوم آغاز گردد.

در این جلسه استاندار گلستان با بیان اینکه گلستان جزو 5 استان آخر کشور در شاخص های سرانه تولید و درآمد ناخالص است، اظهار کرد: متاسفانه بیش از 75 درصد جمعیت روستایی استان جزو 5 دهک کمتر برخوردار هستند.

دکتر زنگانه با اشاره به اینکه درآمد سرانه مردم گلستان نصف متوسط درآمد سرانه در کشور است، گفت: برخی نقاط استان همچون مراوه تپه ، وشمگیر و انبارالوم دچار فقری مضاعف هستند که تلاش داریم با حمایت نهادهایی همچون بنیاد علوی ، این مناطق را وارد چرخه محرومیت زدایی کنیم.

وی ادامه داد : بر اساس توافقات صورت گرفته با مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امکان حمایت و پشتیبانی بنیاد علوی از منطقه کمتر برخوردار وشگیر و انبارالوم وجود دارد که برنامه ریزی جهت آغاز عملیات اجرایی آن در سفر هیات دولت به استان ضروری است.

همچنین در این جلسه مدیر عامل بنیاد علوی اظهار کرد: تلاش ما افزایش خدمت رسانی خصوصاً به مناطق محروم است.

دکتر خاوه ای یادآور شد: خوشبختانه بنیاد خدمات ارزشمندی در زمینه آب شرب آشامیدنی، بهداشت و درمان و مسکن داشته است و البته تلاش داریم ، مکان جدیدی در خدمت رسانی را تعریف کنیم.

وی گفت: همان گونه که در مراوه تپه تلاش کرده ایم در کنار دولت به خدمت رسانی بپردازیم در منطقه وشمگیر و انبارالوم نیز همراهی خواهیم کرد.

مدیر عامل بنیاد علوی خاطر نشان کرد: اساس کار بنیاد توانمند سازی جوامع محلی است و نحوه ی این توانمند سازی بر اساس قابلیت های محلی صورت میگیرد.

دکتر خاوه ای گفت: باید برآوردها در حوزه مسکن، مراکز درمانی و آموزشی، حوزه آب آشامیدنی در منطقه به درستی صورت گیرد تا بتوانیم برنامه دقیقی جهت همراهی با دولت در مسیر محرومیت زدایی را تعریف کنیم.

بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم وشمگیر و انبارالوم می گردد
بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم وشمگیر و انبارالوم می گردد
بنیاد علوی، معین و پشتیبان منطقه محروم وشمگیر و انبارالوم می گردد