سمن‌ها و نهادها، کارخانه تولید امید و عامل افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه هستند
سمن‌ها و نهادها، کارخانه تولید امید و عامل افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه هستند
با حضور فرماندار مرکز استان و جمعی از فرزندان معظم شهدا، نشست مجمع عدالتخواهان شاهد برگزار شد. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در نشست با اعضای مجمع عدالتخواهان شاهد، ضمن گرامیداشت یادو خاطره 1200 شهید شهرستان ساری گفت: سمن ها و نهادها، کارخانه تولید امید و عامل افزایش سرمایه اجتماعی در جامعه می باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه فلسفه تشکیل سمن ها، ایجاد انگیزه و تقویت نشاط اجتماعی در جامعه است و این نقش بی بدیل نهادهای مردمی در نهضت امید بخشی برکسی پوشیده نیست افزود: سمن ها، مجامع و نهادها با شناخت دقیق مطالبات مردمی و تولید فکر، ایده و راهکار در جهت بازآفرینی امید اجتماعی بعنوان الگویی اثرگذار حرکت نموده و نقش موثری در پیوند دولت و ملت دارند.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری در ادامه اظهار کرد: شهدا، عدالت منشانیِ دیندار، بصیرت طلبانی در میدان و شهادت طلبانی مردم دوست بودند که با ایثار و فداکاری از جان خود در جهت اعتلای نظام و انقلاب اسلامی گذشتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) با بیان اینکه هرکسی به میزان نقش و ظرفیت خوددر ترویج امید در جامعه نقش اساسی دارد افزود: رسالت سمن های مردمیِ پیشران در امر توسعه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، تحقق جهاد تبیین و تحقق شعار ایران قوی برکسی پوشیده نیست.