تیراندازی مازندران برترین‌های خود را شناخت/تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز هیات
تیراندازی مازندران برترین‌های خود را شناخت/تلاش برای تامین امکانات مورد نیاز هیات
در این دوره از مسابقات، ۵۷ تیرانداز در دو رده سنی "نوجوانان - جوانان" و "بزرگسالان" و در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیرانداز توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ندای تجن- مسابقات تیراندازی اهداف ثابت قهرمانی مازندران در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی در مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات، ۵۷ تیرانداز در دو رده سنی “نوجوانان – جوانان” و “بزرگسالان” و در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت پرداختند و در نهایت ۱۲ تیرانداز توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

  • نفرات برتر تفنگ نوجوانان و جوانان

برگزاری ۱۴۰۲ رویداد در سال ۱۴۰۲

سرپرست هیات تیراندازی مازندران در حاشیه این مسابقات از اجرای ۱۴۰۲ رویداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

بهروز اسکندرنیا در محل مسابقات تیراندازی اهداف ثابت قهرمانی مازندران تاکید کرد: تلاش می کنیم این تعداد رویداد در سالجاری محقق شود.

وی حمایت از ورزشکاران و هیات‌های شهرستانی را اولویت اول هیات اعلام کرد و از راه اندازی سایت‌های جدید تیراندازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد‌.

اسکندرنیا به اجاره ساختمانی مجزا برای هیات تیراندازی مازندران در مرکز استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم امکانات لازم را برای رونق ورزش تیراندازی فراهم کنیم.

  • نفرات برتر تپانچه نوجوانان و جوانان

تقدیر از ۱۲ تیرانداز برتر

در پایان این دوره از مسابقات در رشته تفنگ بادی بزرگسالان، کیمیا نجفی، مازیار ملکی و سیده نگین حسینی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

  • نفرات برتر تفنگ بزرگسالان

در رشته تفنگ بادی نوجوانان و جوانان، ماهک مسلمی، سیده مهنا سیدپور و مهلا جعفری اول تا سوم شدند. همچنین در رشته تپانچه بادی بزرگسالان، علی اصغر شیری، حنیفه ابراهیمی و سید میلاد اوصیا لقب رتبه‌های نخست تا سوم را به دست آوردند. و در رشته تپانچه بادی نوجوانان و جوانان، روژان شاه حسینی، آندیا خلیلی، امیررضا قاسمی رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

  • نفرات برتر تپانچه بزرگسالان

گفتنی است: تیراندازان برتر جهت شرکت در لیگ تیراندازی کشور معرفی می شوند.

  • منبع خبر : مدیر امور رسانه هیات