بهره‌برداری از پست فوق توزیع ۶۳/۲۰ کیلوولت نوشهر به ظرفیت ۶۰ مگاولت‌آمپر
بهره‌برداری از پست فوق توزیع ۶۳/۲۰ کیلوولت نوشهر به ظرفیت ۶۰ مگاولت‌آمپر

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، دکتر موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اعلام این خبر گفت: این پست حساس، تأمین کننده برق نخستین هتل ۷ ستاره ۱هزار تختخوابی منطقه، هتل آراز و همچنین بارهای صنعتی، کشاورزی، تجاری، عمومی […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، دکتر موسوی تاکامی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان با اعلام این خبر گفت: این پست حساس، تأمین کننده برق نخستین هتل ۷ ستاره ۱هزار تختخوابی منطقه، هتل آراز و همچنین بارهای صنعتی، کشاورزی، تجاری، عمومی و اداری آن ناحیه است.

موسوی تاکامی عنوان کرد: پس از اتمام احداث خط ۶۳ کیلولت تغذیه کننده پست، در ساعت ۳۰: ۱۵ دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ترانسفورماتور T2 به ظرفيت ۳۰ مگاولت آمپر در این ايستگاه ۶۳ كيلوولت برقدار و تحت تانسيون قرار گرفت و ترانسفورماتور بعدی هم به محض نیاز به بارگیری، برقدار می شود.

وی گفت: با به مدار آمدن این پست فوق توزیع، مشکلات افت ولتاژ، تأمین بار و بخشی از تلفات مرتفع خواهد شد. دکتر موسوی تاکامی با مهم ارزیابی کردن اجرای این پروژه در منطقه غرب مازندران، بهره برداری از این پست فوق توزیع را اقدامی مهم در جهت رفع مشکلات افت ولتاژ منطقه دانست.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در ادامه سخنان خود از استاندار محترم مازندران، فرماندار نوشهر جناب آقای دکتر زرودی و نماینده مردم شریف و شهیدپرور شهرستان های چالوس و نوشهر به دلیل حمایت های همه جانبه آنها در اجرای این پروژه مهم تشکر و قدردانی کرد.