مجلس و دستگاه قضایی قوانین لازم برای مبارزه با فساد تدوین کنند‌‌/متاسفانه هنوز هم افراد فاسد و کسانی که استعلام نمره منفی دارند در دستگاه‌ها منصوب می‌شوند
مجلس و دستگاه قضایی قوانین لازم برای مبارزه با فساد تدوین کنند‌‌/متاسفانه هنوز هم افراد فاسد و کسانی که استعلام نمره منفی دارند در دستگاه‌ها منصوب می‌شوند

به گزارش ندای تجن- نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب، گفت: حضرت در لحظات پایانی عمرشان در حضور تمام اقوام فرمودند که شفاعت ما در روز قیامت شامل حال کسانی که نماز را سبک بشمارند، نمی‌شود‌. آیت الله محمدی لائینی افزود:از جمله مناسبت‌های هفته پیش رو می‌توان به […]

به گزارش ندای تجن- نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) رئیس مذهب، گفت: حضرت در لحظات پایانی عمرشان در حضور تمام اقوام فرمودند که شفاعت ما در روز قیامت شامل حال کسانی که نماز را سبک بشمارند، نمی‌شود‌.

آیت الله محمدی لائینی افزود:از جمله مناسبت‌های هفته پیش رو می‌توان به روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداست زبان فارسی (زبان دوم اسلام) اشاره کرد، باید از به‌کار بردن واژه های بیگانه در محاورات خودمان و نوشتن خودداری کرده و از معادل فارسی آن استفاده کنیم، نه اینکه در ورودی های شهر شاهد نام شهر با حروف لاتین و انگلیسی باشیم.

وی افزود:البته عربی زبان دین، قرآن، عشق و دل ماست، پس زبان عربی برای ما بیگانه نیست، چرا که عربی زبان خداست، باید نام فرزندانمان را از بین نام اهل بیت (ع) انتخاب کنیم.

️امام جمعه ساری با بیان اینکه قوای سه گانه باید فرمایشات رهبر را جدی بگیرند، گفت:مقام معظم رهبری باز هم در روزهای گذشته از اژدهای هفت سر فساد سخن گفتند، دستگاه قضایی و مجلس باهم باید قوانین لازم را تدوین و اجرایی کنند‌‌.

وی بیان کرد:متاسفانه هنوز هم می‌بینیم که افراد فاسد و کسانی که استعلام نمره منفی دارند در دستگاه‌ها منصوب می‌شوند در صورتی که صلاحیتش را ندارند و به وسیله آنان نمی‌توان با فساد مبارزه کرد.

آیت الله لائینی تاکید کرد:در رابطه با نابسامانی‌های فرهنگی و کشف حجاب‌ها نباید نیروی انتظامی را تنها بگذاریم، ما از نیروی انتظامی و همه دستگاه‌هایی که برای برخورد با نابسامانی‌های فرهنگی تلاش می‌کنند حمایت می‌کنیم.

️نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:من فکر می‌کنم که کالابرگ که صحبتش از گذشته بوده؛ راهکار خوبی ولو مقطعی است، اینکه مقداری معیشت مردم در رفاه قرار بگیرد حداقل ۲۰ کالا به‌صورت کالابرگ در اختیار مردم باشد خوب است.

️وی افزود:در هفته آینده دو مناسبت عزت‌مندانه و ذلت‌ستیزانه داریم که شامل؛ جریان لغو نهایی قانون کاپیتولاسیون و لغو امتیاز تنباکو است، این ملت ملتی است سابقه درخشانی در مبارزه با اجانب دارد، به آمریکا و نظام سلطه می‌گوئیم که این ملت رها شده و آزاد شده به برکت انقلاب اسلامی هرگز اجازه سلطه مجدد را به شما نخواهد داد.

  • منبع خبر : دفتر آیت الله لائینی