نگاهی به زندگی رضا تقی‌زاده و فعالیت‌های هنریش
نگاهی به زندگی رضا تقی‌زاده و فعالیت‌های هنریش
تقی‌زاده در کلاس‌های آموزشی خود همواره بر این موضوع تاکید دارد که «بازیگری ، کشف درون است و یک بازیگر خوب ، خود واقعی اش را در نقش‌های مختلف به تصویر می‌کشد.»

به گزارش ندای تجن- رضا تقی زاده ، زاده مشهد است شهری که همه مردم ایران و حتی مسلمانان جهان علاقه‌مند به حضور در آن و دیدار با امام رضا (ع) هستند.

تقی زاده در رشته الکتروتکنیک دانشگاه اسرار تحصیل کرده و در حال حاضر مجرد است.

وی در شهرهای مشهد و تهران زندگی می‌کند تا به فعالیت نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری سینما ، تلویزیون بپردازد.

او شرکت رسانه‌ای و فیلمسازی خود با عنوان تیزد و مجموعه هنری سیماوا را از سال 1395 استارت زده است و تاکنون
بیش از صد نفر هنرجو را به صورت مستقیم و غیرمستقیم تعلیم داده است.

این هنرمند دوره های متعدد آموزش بازیگری جلوی دوربین ، نویسندگی و کارگردانی را برگزار می‌کند و این شرایط را برای هنرجویان و علاقمندان به این رشته‌ها را فراهم می‌کند تا با ارائه تجربه ، آموزش تخصصی و حمایت خویش ورودی قدرتمند در این عرصه داشته باشند.

وی در کلاس‌های آموزشی خود همواره بر این موضوع تاکید دارد که «بازیگری ، کشف درون است و یک بازیگر خوب ، خود واقعی اش را در نقش‌های مختلف به تصویر می‌کشد.»

تقی‌زاده حامی خوبی برای هنرجویانش بوده است به طوری که تعدادی از آنان را به کارگردانان همکار معرفی نموده و برخی نیز در فیلم‌هایی هم چون صیاد شیرازی، آمبولانس،شفیق، زالو و..به ایفای نقش پرداخته اند.

این هنرمند هنرجوی کودک هم داشته که به صورت مستقیم برای حضور در سریالی به کارگردانی مسعود ده‌نمکی معرفی کرده که به زودی بازی خود را آغاز می‌کند.
آثاری هم چون زالو ، به نام جوانی ، عبرت ، آن لحظه ، قتلگاه موسومی ، شب ماه گرفتگی ، دیار ، شفیق ، سریال دیوانه خانه مدرن و … بخشی از تولیدات و رزومه کاری تقی‌زاده است.

وی علاوه بر تولید فیلم‌های متعدد در اثرهای بسیاری همچون فیلم سینمایی چک سفید به کارگردانی علیرضا حاجی زاده ، سریال آزادی مشروط به کارگردانی مسعود ده‌نمکی ، سریال بچه زرنگ به کارگردانی هادی حاجتمند و … هنرنمایی کرده است.

تقی زاده طراحی ، نگارش و اصلاحیه‌ی فیلم های متعددی را در سینما ، تلویزیون ، تئاتر و غیره… بر عهده داشته و همچنین در برخی از آثار کوتاه و بلند ، مستند و برنامه تلویزیونی به عنوان تهیه کننده حضور داشته است ؛ به عبارتی می‌توان از او به عنوان هنرمند سطح یک نسل جوان در کشور یاد کرد.

او در کنار نویسندگی ، کارگردانی و بازیگری در سینما و تلویزیون، تئاترهای بسیاری را در عرصه نمایش به اجرا در آورده ؛ همچنین وی در کنار مدیریت رسانه ، طراحی چند برنامه تلویزیونی را اعم از برنامه‌های گپینو ، دیدینو و… را نیز بر عهده داشته است.

وی در حال حاضر مشغول دریافت مجوز و تولید چند پروژه فیلم است که براساس اخبار جمع آوری شده ، پیش تولید یکی از بزرگترین سریال‌های کشور توسط این هنرمند آغاز شده است.

می توانید صفحه اینستاگرام رضا تقی زاده را به نشانی rezataghizadeh.ir دنبال کنید