شرایط لازم برای بازی نساجی و پرسپولیس در هفته نهایی لیگ برتر فوتبال در آمادگی کامل فراهم است
شرایط لازم برای بازی نساجی و پرسپولیس در هفته نهایی لیگ برتر فوتبال در آمادگی کامل فراهم است
روح الله سلگی، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس در هفته نهایی لیگ برتر فوتبال وجود دارد و همه چیز در نهایت آرامش و امنیت تمهید شده است. ‎

به گزارش ندای تجن- روح الله سلگی در جلسه هماهنگی بازی نساجی مازندران و پرسپولیس تهران که با حضور مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار شد، ضمن عنوان اینکه، محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه وطنی در روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس تهران اعمال می شود، خاطرنشان کرد: بازی به‌دلیل حضور ۲ تیم پرطرفدار و حضور تماشاگران و نیز احتمال اعطای جام قهرمانی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و برنامه ریزی برای انجام اقدامات قبل و بعد این دیدار نیاز است.

وی ادامه داد:‌ علاوه بر حضور ۶ هزار تماشاگر در استادیوم وطنی قائمشهر، ‌ میلیون ها تماشاگر از طریق تلویزیون این بازی را می بینند که باز هم بر اهمیت آن می افزاید.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای این منظور گفت که ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه برنامه های فرهنگی برگزار می شود و همچنین هماهنگی های لازم برای فروش بلیط با قیمت مناسب با مسئولیت باشگاه نساجی مازندران صورت گرفته است.

وی ادامه داد:‌ در پایان این بازی و مشخص شدن نتیجه در صورت برد پرسپولیس، قهرمان لیگ مشخص خواهد شد و جام قهرمانی به تیم برنده اعطا می شود. در این مراسم شخصیت های ملی و ‌پیشکسوتان تیم پرسپولیس حضور دارند.

سلگی گفت:‌ با توجه به حساسیت این مسابقات تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در نظر گرفته شده و همچنین در زمینه اسکان تیم های موردنظر نیز مدیریت لازم صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت:‌ استادیوم وطنی که در مرکز و بافت داخل قائمشهر قرار دارد به طور قطع حضور پرشمار طرفداران ۲ تیم را در این دیدار شاهد خواهیم بود و این موضوع باعث ایجاد ترافیک خودرو و مشکلاتی برای تردد شهروندان این شهر خواهد شد.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:‌ به همین منظور و برای گریز از مشکلات ترافیکی قبل و بعد از مسابقات با هماهنگی های صورت گرفته، گره های ترافیکی مسیر مشخص و با برنامه ریزی هایی که شد و شناسایی این نقاط ترافیکی با استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی تردد خودروها هدایت می شود.

  • منبع خبر : استانداری مازندران