انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محورهای هراز و سوادکوه/محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران/فروشندگان سکه‌های تقلبی در دام پلیس “نکا”
انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محورهای هراز و سوادکوه/محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران/فروشندگان سکه‌های تقلبی در دام پلیس “نکا”

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی نیروی انتظامی استان که امروز به دست ما رسید ، بدین شرح است: سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز از ساعت 7 صبح تا ساعت4 بعد از ظهر و سوادکوه به صورت یک طرفه از 31 […]

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی نیروی انتظامی استان که امروز به دست ما رسید ، بدین شرح است:

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی و اجرای عملیات کارگاهی در محور های هراز از ساعت 7 صبح تا ساعت4 بعد از ظهر و سوادکوه به صورت یک طرفه از 31 اردیبهشت ماه تا 10 خرداد ماه خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور اجراي عمليات راهداري در محور هراز حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر صفر تا 170 ، این محور از ساعت 7 صبح  تا 4 بعد از ظهر 31 اردیبهشت ماه تا 9 خرداد ماه، روز های يکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غير از روزهاي شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ، ايام تعطيلات رسمي و همچنين روزهاي قبل و بعد از تعطيلات چند روزه مسدود است.

سرهنگ جهان تاب همچنین اظهار داشت: رانندگانی که قصد تردد در این محور در زمان اجرای طرح را دارند می توانند از محور های جایگزین کندوان و  فیروزکوه تردد کنند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه به منظوراجراي عمليات پرچيدن تجهيزات و سازه قديمي سامانه توزين درحال حرکت و ترميم راه یک خط عبوري محور فوق از کیلومتر 43 تا 45 بصورت 24 ساعته مسدود بوده و تردد همزمان با اجراي عمليات با محدوديت و رعايت جوانب احتياط از خط عبوري ديگر انجام ميگیرد .

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگان، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 30 اردیبهشت ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یدالله جهان تاب” در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 30 اردیبهشت ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت  ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال  به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 29 اردیبهشت ماه نیز  از کرج، ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 6 صبح تا ساعت 24 پنج شنبه و جمعه 28 و 29 اردیبهشت ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روزجمعه 29 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) در صورت اعلام ماموران مستقر در محور به صورت مقطعی یک طرفه خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت های کان لم یکن تلقی خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

کلاهبرداری میلیاردی با تعویض کارت های عابر بانک در نوشهر

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک کلاهبردار با شگرد تعويض کارت های عابر بانک به ارزش یک میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “اکبر درویشی” اظهار داشت: در پي شکایت های متعدد افراد مسن به مراجع قضايي و انتظامي مبني بر برداشت غير مجاز از حسابهاي بانکي آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی مشخص شد فردی ناشناس در اطراف دستگاه هاي خودپرداز بانک هاي سطح شهر نوشهر پرسه زده و در قالب کمک به افراد مسن، ضمن سوء استفاده از اعتماد مالکين کارت ها نسبت به تعويض کارت افراد با کارت اشخاص ديگري که پيشتر با اين شيوه از آنها کلاهبرداري نموده اقدام و سريعاً محل را ترک و از طریق دستگاه خود پرداز دیگر با اطلاع از رمز کارت و فعال نمودن رمز دوم کارت، حساب بانکی شکات را خالی می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه اقدامات فني و اشراف اطلاعاتي جهت دستگيري متهم به مرحله اجرا گذاشته شد، خاطرنشان کرد: در نهایت کارآگاهان موفق شدند متهم را شناسایی و وی را در يک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی اعتراف کرد که با سوء استفاده از اعتماد افراد کم سواد و بعضاً بي سواد اقدام به کلاهبرداری و برداشت از حساب آن ها کرده است، افزود: این کلاهبردار مبلغ یک میلیارد و 300 میلون ریال کلاهبرداری کرده است که در این خصوص تا کنون 10 نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ درویشی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هرگز رمز کارت خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و مواظب باشند افرادی سود جو و فرصت طلب در كنار دستگاههای خود پرداز بانك ها پرسه مي زنند و منتظر در خواست هايي برای انتقال موجودي ، دریافت وجه و …. بوده و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند.


توقيف خودروی حامل کود شیمیایی قاچاق در میاندورود

سرهنگ راست خدیو یک دستگاه خودرو وانت نيسان در میاندورود توقيف و 2 تن کود شیمیایی قاچاق در بازرسی از آن كشف شد

سرهنگ”مجتبی راست خدیو” در گفت‌‎ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در حين گشت زني در سطح شهرستان به یک خودروی نیسان مشكوك و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد 40 کیسه کود شیمیایی جمعاً به وزن تقریبی 2 تن فاقد مجوز حمل و توزیع کشف شد که در این راستا راننده خودرو پس از تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را بالغ بر 120 میلیون ریال برآورد کردند، تصريح كرد: طرح برخورد با قاچاق در دستور كار پليس می باشد و افرادي كه بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا نمایند با برخورد قاطع پليس روبرو خواهند شد.

سرهنگ راست خدیو در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هرگونه اخبار و اطلاعات مربوط به قاچاق را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند.

دستبند پليس بر دستان عامل چاقوکشی در بابل

سرهنگ شالیکار  فرمانده انتظامي شهرستان بابل از دستگيري عامل چاقوكشي در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمدزمان شالیکار” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،گفت: برابر اعلام مرکز 110 مبنی بر درگیری با سلاح سرد ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 14 در محل حاضر و طي بررسي انجام شده مشخص شد متهم طی درگيري 2 نفر از شهروندان را مجروح و ازمحل متواری شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي توسط ماموران کلانتری 14 امیرکلا برای شناسایی متهم، تصريح كرد: عامل چاقوكشي کمتر از 2 ساعت در يكي از روستاهاي شهرستان همجوار شناسايي و با هماهنگی مرجع قضایی در يك عمليات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ شالیکار ضمن اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی که روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هنجارشکنان و برهم زنندگان آرامش مردم، قاطعانه و بدون هیچ گونه اغماض مقابله خواهد کرد.

فروشندگان سکه های تقلبی در دام پلیس “نکا

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکااز دستگیری سه نفر كه قصد داشتند 12 عدد سكه تقلبي طلاي پارسيان را در بازار طلافروشان نکا به فروش برسانند خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پليس، سرهنگ “قاسم عزیزی”در تشریح این خبر گفت: در پي اخبار واصله مبنی بر فروش سکه های تقلبی توسط دوزن ویک مرد به یک زرگر در بازار طلا فروشان ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان نکا قرار گرفت .

وي تصريح كرد: با هوشیاری و گزارش به موقع طلافروشان به افسر گشت منطقه بازار طلا فروشان مبنی بر حضور مشكوك افردی براي فروش تعدادي سکه‌های طلا، متهمین در حال فروش سکه های تقلبی در یک طلا فروشی در اقدامی غافلگیرکننده دستگیر، پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی خود اعتراف نمودند .

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به کشف12 عدد سکه تقلبی طلاي پارسيان از متهمین یادآور شد: افراد متقلب غیر بومی بوده و در بازجویی های پلیسی اعلام کردند که قصد داشتند تعدادی سکه تقلبی پارسیان را در بازار طلا فروشان به فروش رسانده و سریعا محل را ترک کنند که با هوشیاری طلا فروشان و حضور به موقع پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای متهمین متحویل به مرجع قضائي ، به شهروندان توصيه کرد: ضمن خريد سکه و وجوهات ارزي از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز قانونی، همواره مراقب افراد شياد و کلاهبرداران باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مراتب را سريعا از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

سارق باغات پرتغال در بهشهر دستگیر شد

سرهنگ عنایتی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری سارق باغات پرتغال و اعتراف به 4 فقره سرقت دررستمکلا این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”حسن عنایتی گنجی” در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از باغ های پرتغال دررستمکلا این شهرستان ، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامي این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر یادآور شد: مأموران انتظامی کلانتری 13 باگشت زني و بکارگیری شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سارق باغ های پرتغال شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 2 تن پرتغال از باغات خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی، تا کنون به 4 فقره سرقت از باغ های پرتغال رستمکلا بهشهر اعتراف و با تشکیل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

سرهنگ عنایتی در پایان از شهروندان خواست: ضمن توجه به پیام های آموزش همگانی پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق پل ارتباطي110 به پليس اطلاع دهند.

————————

كشف 5 هزار شاخه چلم قاچاق در سوادکوه

سرهنگ اکبری فرمانده انتظامي سوادکوه از كشف 5 هزار شاخه چلم قاچاق از يك دستگاه خودرو نيسان در اين شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عبدالله اکبری” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران منابع طبیعی شهرستان حين كنترل خودوهاي عبوري در سطح شهرستان به يك دستگاه خودرو نيسان حامل چلم مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران طي هماهنگي با مقام قضايي در بازرسي از خودروي مورد نظر 5 هزار شاخه چلم قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي سوادکوه با اشاره به تحويل محموله كشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان بيان داشت: متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شد.

سرهنگ اکبری در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان و برداشت فراورده های جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند .

دستگیری 3 سارق با 17 فقره کشف در کلاردشت

سرهنگ اکبرنژاد فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از دستگیری 3 سارق با 17 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “مصطفی اکبرنژاد” در تشریح این خبر، گفت: در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران با تقویت گشت های انتظامی موفق به شناسایی و دستگيري 3 سارق و كشف 17 فقره انواع سرقت در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشتخاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 120 واحد صنفي بازديد شد كه به 60 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد و 2 واحد صنفی پلمپ گردید.

سرهنگ اکبرنژاد از توقیف 20 خودرو و 6 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: برابر دستور قضائي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي، ماموران موفق به دستگيري 23 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی در این طرح شدند.

وی، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی، ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدرکشف و موفق به دستگيري 7 معتاد متجاهر و خرده فروش شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110به مرکز فوريت هاي پليسي اعلام دارند.

سارقان لاستیک خودرو در محمودآباد دستگیر شدند

سرهنگ حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارقان لاستیک خودرو در این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ”محمود حسین زاده” در اين باره گفت:‌ در چند روز گذشته گزارشي از سرقت تعدادی لاستیک خودرو از انبار يكي از لاستیک فروشی ها به مركز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد افزود:‌ بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار قرار گرفت و با اقدامات تخصصي انجام شده توسط ماموران تجسس بخش سرخرود این فرماندهی تعداد 2 نفر سارق در اين خصوص شناسايي و در عملياتي دستگير شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان كرد: با دستگيري اين افراد، 50 حلقه لاستیک از مخفیگاه سارقان كشف و تحويل مالباخته شد و افراد دستگير شده نيز با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان منازل خالی از سکنه در تنکابن

سرهنگ دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق منزل با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل خالی از سکنه، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت منازل خالی از سکنه در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

دستگيري سارق سیم برق در فریدونکنار

سرهنگ هاشم پور فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار از دستگيري سارق سیم برق و کشف 12فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “حسن هاشم پور” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس اگاهی با انجام اقدامات پلیسی سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود دستگير کردند.

سرهنگ هاشم پور تصریح کرد: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته به 12 فقره سرقت از سیم وبرق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار در پايان به شهروندان توصيه کرد: همواره توصيه ها و هشدارهاي پليس در حوزه پيشگيري از سرقت را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند