دغدغه مردم سرخ‌رود درباره انجام پروژه آبفای شهری
دغدغه مردم سرخ‌رود درباره انجام پروژه آبفای شهری
احمدی با بیان اینکه اقدامات عمرانی در شهر سرخ رود به پایان نمی رسد، گفت:در طول ماه‌های گذشته بسیار تلاش کردیم که خدمات رسانی در بخش های آب شهری و فاضلاب شهری در شهر انجام شود و با اداره کل آبفای شهری نیز جلساتی برگزار کردیم اما تاکنون اقدامی صورت نگرفت.

به گزارش ندای تجن- رئیس شورای شهر سرخ رود در نشست با اصحاب رسانه استان در محل سالن جلسات شهرداری این شهر با بیان اینکه تلاش کردیم تا سرخ رود را متفاوت از سایر شهرها ببینیم، گفت:بسیاری از پروژه‌ها را فراتر از اقداماتی که به دست شهرداری انجام شد، دیدیم.

محمد حسین احمدی با اشاره به اینکه پروژه سالن ورزشی وزرا به مدت 15سال نیمه کاره مانده بود که در سال جاری برای حمایت از ورزش همگانی نسبت به تکمیل آن اقدام کردیم، افزود:در حوزه آب شهری ، شهرداری سرخ رود بسیار کمک کرد و 2هزار متر زمین در اختیار اداره آب شهر سرخ رود قرار دادیم تا برای ذخیره سازی منابع آب ساتفاده شود.
وی با بیان اینکه در خرید زمین برای چاه آب مشارکت داشتیم، ادامه داد:در بخش برق نیز تعویض سیم برق به کابل را داشتیم.
احمدی با اشاره به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر سرخ رود که مورد رضایت است، گفت: در بخش عمرانی با توجه به مساحت 4کیلومتری شهر در حوزه رودخانه هراز و غرب آن حداقل در شرق و غرب 12میلیارد تومان هزینه عمرانی بود که پروژه های لایروبی رودخانه هراز، طرح پل کابلی و جاده زیبای گل شهر مورد توجه قرار گرفت.
رئیس شورای شهر سرخ رود با بیان اینکه در حوزه خدمات شهری و فضای سبز ابزار و تجهیزات مورد نیاز را خریداری کردیم، ادامه داد:مقدار 5هزار متر زمین برای دستگاه زباله سوز خریداری کردیم که خوشبختانه در حال حاضر زباله‌ای در شهر نداریم.
وی با بیان اینکه اقدامات عمرانی در شهر سرخ رود به پایان نمی رسد، گفت:در طول ماه‌های گذشته بسیار تلاش کردیم که خدمات رسانی در بخش های آب شهری و فاضلاب شهری در شهر انجام شود و با اداره کل آبفای شهری نیز جلساتی برگزار کردیم اما تاکنون اقدامی صورت نگرفت.
رئیس شورای شهر سرخ رود بیان کرد: اداره کل آبفای شهر کمبود منابع مالی را دلیلی برای انجام نشدن پروژه در سطح شهر سرخ رود مطرح کرد.:

نداکلائی