ششمین تور رسانه‌ای مازندران آغاز شد
ششمین تور رسانه‌ای مازندران آغاز شد

به گزارش ندای تجن ” مسوول برگزاری تور رسانه ای استان از برگزاری ششمین دوره تور رسانه ای مازندران به میزبانی دکتر علیزاده فرماندار شهرستان محمود آباد و مهندس محسن کبود فیروز جاه خبر داد. نبی الله علی نتاج در گفتگویی با اعلام این خبر مهمترین اهداف و برنامه های این تور رسانه ای را […]

به گزارش ندای تجن ” مسوول برگزاری تور رسانه ای استان از برگزاری ششمین دوره تور رسانه ای مازندران به میزبانی دکتر علیزاده فرماندار شهرستان محمود آباد و مهندس محسن کبود فیروز جاه خبر داد.

نبی الله علی نتاج در گفتگویی با اعلام این خبر مهمترین اهداف و برنامه های این تور رسانه ای را در سالگرد سوم خرداد ماه با حضور اصحاب رسانه استان تشريح کرد.

وی با بیان اینکه ششمین تور رسانه ای با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در راستای حمایت از سیاست های نظام جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم برگزار می‌شود گفت: مهمترین برنامه های این سفر بازدید از پروژه های عمرانی و جاذبه های گردشگری، دیدار با نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، شهردار و شورای اسلامی می باشد، تا بتوانیم در این راستا، نقش و مسوولیت خطیر رسانه ای را در تقویت سیاست های کلان دولت و اطلاع رسانی شفاف، ایفا نماییم.

وی همچنین یکی دیگر از مهمترین اهداف این سفر را اطلاع رسانی شفاف به افکار عمومی عنوان و تصریح کرد: خبرنگاران در ديدار با مسوولین و بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهرستان های محمود آباد،سرخرود و فریدونکنار، ظرفیت های این شهرستان ها و خدمات رسانی دولت را به مردم اطلاع رسانی خواهند کرد.

نتاج مهمترین اهداف این تور رسانه ای استان را تعامل و انسجام وحدت بین رسانه ها و نماینده عالی دولت و مدیران ارشد عنوان و خاطر نشان کرد: در راستای ایفای رسالت و نقش خطیر رسانه ای، در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از دولت مردمی سیزدهم، با همدلی گام مؤثری برداریم تا دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و ملت را مآیوس و همه با هم در یک مسیر خط امام و رهبری حرکت نماییم.

  • منبع خبر : مهدی پورعرب