استفاده از ظرفیت‌های هویت و امکانات زیربنایی در شهرداری رامسر
استفاده از ظرفیت‌های هویت و امکانات زیربنایی در شهرداری رامسر
نشست شهرداران استان مازندران با هدف بررسی بازآفرینی شهری به میزبانی شهرداری رامسر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ومعاون عمرانی استاندار مازندران در رامسر برگزار شد .

به گزارش ندای تجن- شهردار رامسر در این مراسم ضمن خیر مقدم به معاون وزیر راه و شهرسازی ،معاون عمرانی استاندار و شهردارهای شهرهای استان مازندران گفت:باز آفرینی شهری بحث زیبا و علمی است.

علی امینی شاد ضمن تاکید بر اینکه توسعه از پایین به بالا باید صورت گیرد ،گفت:بازآفرینی شهری توسعه از درون است و استفاده از ظرفیتهای داخلی یعنی ظرفیت‌هایی چون هویت و امکانات زیربنایی است.

وی گفت:برای اینکه فضای سبز و فضای باغات شهرمان را حفظ کنیم‌نیاز است که به باز آفرینی شهری بپردازیم.

وی گفت:انشالله با برگزاری دوره هایی در این زمینه سطح اطلاعات و دانش خودمان را همزمان با ساکنین این پهنه‌ها در زمینه بازآفرینی شهری ارتقا دهیم.وی افزود :تقریبا ۷درصد مساحت شهر تحت تاثیر سیاستهای باز آفرینی خواهد بود که انشاالله با توانمند کردن مردم باعث تغییر کالبد و ارتقا کیفیت زندگی ساکنین این پهنه ها باشیم.

در ادامه این نشست معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار مازندران به پرسش و پاسخ از سوی شهرداران کل استان مازندران که در این نشست حضور داشتند پاسخ دادند و با هم اندیشی و ارایه راه‌کار مطلوب مسیررا جهت اجرای بازآفرینی شهری هموار نمودند.

  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری و وشورای اسلامی رامسر