دستور صریح فرماندار آمل جهت پیگیری بازارسازی در جشنواره پوشاک مشاغل
دستور صریح فرماندار آمل جهت پیگیری بازارسازی در جشنواره پوشاک مشاغل

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، ذات الله زارعی، سرپرست فرمانداری شهرستان آمل، شامگاه دیروز در دومین روز از جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل که در سالن کوثر آمل برگزار شد از  محصولات همه غرفه‌داران بازدید کرد.فرماندار آمل در حین بازدید پای صحبت همه غرفه‌داران نشست و دغدغه آنها […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، ذات الله زارعی، سرپرست فرمانداری شهرستان آمل، شامگاه دیروز در دومین روز از جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل که در سالن کوثر آمل برگزار شد از  محصولات همه غرفه‌داران بازدید کرد.
فرماندار آمل در حین بازدید پای صحبت همه غرفه‌داران نشست و دغدغه آنها را که شاه‌بیتش عدم حضور دستگاه‌ها و شرکت‌های صنعتی جهت بازدید و ثبت سفارش بود شنید.
وی با بیان اینکه این انتقاد بر ما وارد است و می‌بایست مدیران به صورت جدی در این رویداد اقتصادی که متناسب با شعار سال نیز است ورود پیدا می‌کردند، امید است در روزهای باقیمانده ما شاهد حضور نماینده شرکت‌ها و دستگاه‌ها در این رویداد باشیم.
بر اساس این گزارش سرپرست فرمانداری آمل همزمان در بازدید با تماس تلفنی با مدیران شهرستانی خواستار حضور آنها در این رویداد شد.
وی تاکید کرد: مدیران شهرستان  در اجرای نامه استانداری با موضوع تقویت بازارسازی در جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل، حضور پررنگ‌تری داشته باشند.
لازم به ذکر است، اولین جشنواره و فن‌بازار پوشاک مشاغل برای حمایت از تولیدکنندگان و تشکیل زنجیره ارزش پوشاک، عصر چهارشنبه با حضور ‌ آزیتا همتیان سرپرست دبیرخانه ستاد  ساماندهی حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان شهرستانی آمل افتتاح شد که تا جمعه 12 خردادماه ادامه دارد.