خبرنگاران مسلح به سلاح رسانه‌ای نوین شوند
خبرنگاران مسلح به سلاح رسانه‌ای نوین شوند
با توجه به گذر از قالب های رسانه ای که در گذشته بوده است، خبرنگاران تراز انقلاب باید مسلح یه سلاح سواد رسانه ای نوین شوند.

به گزارش ندای تجن_مدیر بسیج رسانه شهرستان سوادکوه گفت:امروز باید برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از ظرفیت به روز رسانی شده رسانه ها بهره برد .

قبادیان با توجه به مطلوب بودن فعالیت‌های رسانه ای خبرنگاران سوادکوهی خاطر نشان کرد:فضای مجازی شهرستان را برای افرادی که با برنامه ریزی به دنبال سیاه ‌نمایی،القاء ناامیدی و تحقق منافع شخصی هستند ، نا امن خواهیم کرد،رصد لحظه ای به همراه واکنش سریع و حساب شده به کنش های هنجارشکنانه در دستور کار بسیج رسانه شهرستان قرار دارد و به فضل الهی این ماموریت را به نحو احسن به انجام خواهیم رسانید.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن انتخابات در اسفند ماه سال جاری، تراز رسانه ای در آگاهی بخشی و امید آفرینی در راستای جهاد تبیین در اولویت وظائف رسانه‌های شهرستان خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد:برنامه راهیان پیشرفت که یک حرکت جهادی رسانه‌ای‌ است در تحقق معرفی خدمات انقلاب اسلامی و دولت مردمی توسط بسیج رسانه شهرستان در راستای جهاد امید آفرینی انجام خواهد شد.

در پایان نشست بصیرتی و هم اندیشی اعضاء بسیج رسانه شهرستان سوادکوه مسئولیت هریک از اعضاء کانون با شرح وظائف معین گردید.