نخستین جشنواره پوشاک و فن بازار مشاغل خانگی با هدف توسعه بازار برگزار شد/امشب خاتمه می‌یابد
نخستین جشنواره پوشاک و فن بازار مشاغل خانگی با هدف توسعه بازار برگزار شد/امشب خاتمه می‌یابد
مهدیزاده معتقد است جشنواره فرصتی برای برقراری ارتباط میان فعالان مشاغل خانگی و توسعه بازار آنان است.

به گزارش ندای تجن_نخستین جشنواره و فن بازار پوشاک مشاغل از روز ۱۰خردادماه سال جاری آغاز به کار کرد که امروز به کار خودپایان می بخشد.

مدیر تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از بررسی میدانی در استان متوجه شدیم که ۲۵درصد متقاضیان مشاغل خانگی در حوزه پوشاک فعال هستند،گفت:بیش از ۳۰درصد تسهیلات مشاغل خانگی از سال ۹۰تاکنون به بخش پوشاک اختصاص یافت.

رمضان مهدیزاده با اشاره به اینکه با توجه به حجم تقاضای پوشاک در استان متوجه چالش های صنعت در این حوزه شدیم، ادامه داد:پس از تحقیق و مطالعه به راه کارهای حل چالش ها و تقویت و توجه به صنعت پوشاک مازندران رسیدیم.

وی با بیان اینکه راه کار نخست ما تقویت بازار است که در همین راستا،سال گذشته جشنواره و فن بازار پوشاک ‌بانوان استان را در ساری برگزار کردیم،گفت:هدف از برگزاری آن مطالعه و بررسی مشاغل خانگی استان،انتقال به بازار و توسعه مشاغل خانگی مستعد در بازار بود.

رمضان مهدیزاده با اشاره به اینکه نخستین جشنواره پوشاک و فن بازار مشاغل خانگی نیز در راستای همان اهداف از تاریخ ۱۰خردادماه سال جاری در محل پارک بانوان شهرستان آمل آغاز شد،افزود:این جشنواره امروز به کار خود خاتمه می دهد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰تولیدکننده در قالب ۲۳غرفه فروش در محل جشنواره حضور دارند، ادامه داد:۷غرفه نیز مرتبط با فن بازار شبکه اشتغال به صورت خانوادگی و کارگاهی حضور دارند.

وی اصافه کرد:این جشنواره امروز ساعت ۹شب به کار خود پایان می بخشد.