اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران/توقیف پژو حامل گنج یاب قاچاق در ” بهشهر “/اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های ساری
اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا در مازندران/توقیف پژو حامل گنج یاب قاچاق در ” بهشهر “/اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های ساری

به گزارش ندای تجن_اخبار ارسالی از فرماندهی انتظامی مازندران بدین شرح است. سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در این استان خبر داد. سرهنگ “محمد محمد پور” درگفت وگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات […]

به گزارش ندای تجن_اخبار ارسالی از فرماندهی انتظامی مازندران بدین شرح است.

سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ “محمد محمد پور” درگفت وگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان و رابطین اين پليس در سراسر استان مازندران در زمان اجرای طرح با استفاده از ظرفیت های مطلوب منابع و مخبرین و رصد بانک اطلاعاتی اقدام عملیاتی جامع خود را برنامه هدف و با بررسي صحت وسقم موضوع را در دستورکارخود قرارداده اند.

وي افزود: مأموران با کنترل نامحسوس مکان های تحت رهگیری و اطمينان از صحت گزارشات واصله پس از هماهنگي قضائي به همراه تيمي از کارشناسان ادارات صمت ، تعزیرات و بازرگانی  وارد عمل شدند.

سرهنگ محمد پور بيان داشت: در بازرسي های به عمل آمده ، ماموران انتظامی  به همراه رابطین این پلیس در سطح استان، کشفیات مهمی در حوزه ی کالاهایی چون ، 2تن درختچه تاغ ، 5تن و 500 کیلو چوب آلات قاچاق، 800شاخه گیاه زینتی(چلم)، 5دستگاه ماینر، تعداد 3هزار عدد قرص های ممنوعه و ثاچاق، 1300کیلو کود شیمیایی، 50کیلو گوشت خوک، 54دستگاه انواع لوازم خانگی در برندهای مختلف، یکدستگاه گنج یاب داشتند.

وی تصریح کرد: در اين رابطه 14 نفردستگير، و 7دستگاه خودرو توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و اموال مکشوفه را به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي و نمایندگان سازمانهای مربوطه تحويل نمودند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در خاتمه بیان داشت: مبارزه بي امان با پديده شوم قاچاق از اولويت هاي اين پليس بوده با برنامه‌ريزي و طرح ريزي عملياتي، در طول شبانه‌ روز محورهاي مواصلاتي به منظور برخورد و پیشگیری با قاچاق کالا مورد پايش و کنترل قرار مي‌گيرد، و در خاتمه ازشهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکزفوريت هاي پليسي 110 گزارش نمایند.

حرکات جنون آمیز و هنجارشکن خودروی 206 در ساری

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان مازندران از توقیف خودروی 206 شوتي که حرکات نمایشی و جنون آمیزی در خیابان های ساری داشت، خبر داد.

سرهنگ “سید جعفر ساداتی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: طی انتشار فیلمی در شبکه های مجازی مبنی بر حرکات نمایشی و جنون آمیز خودروی 206 در ساری، توقیف خودرو و دستگیری راننده خاطی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامي یگان امداد و پایگاه اطلاعات انتظامی ساری با اقدامات اطلاعاتی و گشت های هدفمند در کمتر از  24 ساعت خودروی متخلف را شناسایی و آن را متوقف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، تصریح کرد: خودروی مذکور به پارکینگ منتقل  و راننده خاطی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ ساداتی با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت، تصريح كرد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک با مرکز فوریت‌های پليسي 110 تماس و موضوع را گزارش دهند.

کشف زمین خواری 20 میلیاردی در آمل

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف يک فقره زمين خواري و تصرف اراضي ملی به ارزش 20 ميليارد ريال در شهرستان آمل خبر داد.

سرهنگ “محمد محمدپور “در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشرییح جزئیات این خبراظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان آمل افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.

وی افزود : با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره جهادکشاورزی ، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداري صورت پذيرفته مشخص شد 200متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

سرهنگ محمد محمدپور خاطر نشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 20میلیارد ریال برآورد شده است ، در اين راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي ملی از اولويت هاي ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی 110 به این پلیس اطلاع دهند.

دستگیری 2 سوداگر مرگ با 3 کیلوگرم موادمخدر در نوشهر

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از کشف 3 کيلوگرم مواد مخدر حشیش و دستگیری 2 سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “اکبر درویشی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق، توزیع و فروش مواد مخدر توسط 2 عامل افیونی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف 3 کیلو حشیش در بازرسی از مخفیگاه های این سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: این 2 قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ درویشی، مواد مخدر را از مهمترین عامل به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع، تزلزل و نگرانی خانواده ها، در جامعه دانست و با تاکيد بر تعامل و همکاري آحاد جامعه با پليس در مقابله با این بلای خانمانسوز از مردم خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي و برخورد با بر هم زننگان نظم و امنیت ياري کنند.

دستگیری سارقان حرفه ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 5 نفر از سارقان و مالخران سرقت منزل و اعتراف به 20 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “بهادر دیلمی” در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 5 نفر از سارقان و مالخران حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی، در عملیاتی ضربتی متهماندستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند .

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در میاندورود

سرهنگ مجتبی راست خدیو فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”مجتبی راست خدیو” بیان داشت: با تشديد اقدامات عملياتي پليس در برخورد با قاچاق كالا، مأموران یگان امداد این فرماندهی، یک دستگاه وانت نیسان حامل كالای قاچاق را در يكی از محورهاي مواصلاتي این شهرستان شناسايي و متوقف كردند.

وی افزود: در بازرسي از اين خودرو انواع لوازم خانگی قاچاق شامل: تعداد 10 دستگاه مایکروفر ال جی، 5 دستگاه جاروبرقی بوش، 5 دستگاه مایکروفر سامسونگ، 5 دستگاه جاروبرقی فلیپس، 5 دستگاه چای ساز بوش، 3 دستگاه چای ساز tef، 5 دستگاه قهوه ساز نوا، 3 دستگاه آب میوه گیری بوش و 13 دستگاه سرخ کن خارجي فاقد مدارک گمركی کشف ویک قاچاقچي نيز در این رابطه دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بيان اينكه کارشناسان ارزش اين محموله را بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کردند، تصريح كرد: در این راستا راننده خودرو پس از تشكيل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

سرهنگ راست خدیو در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عرضه کالای خارجی و قاچاق با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

توقیف پژو حامل گنج یاب قاچاق در ” بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از توقیف پژو حامل دستگاه گنج یاب قاچاق توسط ماموران ایست و بازرسی پاسگاه بیشه بنه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسن عنایتی گنجی” با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران ایست و بازرسی پاسگاه بیشه بنه این شهرستان در حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو پژو با ۳ سرنشین مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده موفق به کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش حدود 600 میلیون ریال شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر با اشاره به دستگیری 3 نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهمان به همراه گنج یاب قاچاق مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عنایتی در پایان اضافه کرد که شهروندان عزیز می توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه فعالیت افراد در حوزه خرید و فروش عتیقه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های ساری

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران ازاجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان ساری بازدید و دستورات لازم را بر چگونگی هر چه بهتر این طرح به کارکنان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سید موسی حسینی” اظهار داشت: در راستای ایمن سازی بستر پارک ها و تفرجگاه ها، ماموران انتظامی شهرستان ساری در اجرای طرح72 ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها دریا را از حضور اراذل و اوباش، خرده فروشان موادمخدر و مزاحمین نوامیس بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در اجراي اين طرح که با استفاده حداکثري از ظرفيت هاي انتظامی در پارک و تفرجگاه عملياتي شد،10 سارق ، 8 معتاد متجاهر و فروشنده مواد مخدر،9 نفر از اراذل و اوباش دستگير 18 خودرو،9 موتور سیکلت توقیف و برای  265 مورد بدحجابی و سگ گردانی تذکرات لازم داده شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کسانی که در پارکها و تفرجگاه ها اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، خرید و فروش مواد مخدر و بدحجابی می کنند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه تامین امنیت شهروندان به خصوص در اماکن تفریحی جزء خطوط قرمز پلیس می باشد از شهروندان و خانواده ها درخواست کرد هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند تا اقدام لازم در این زمینه صورت گیرد.

کشف 8 فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری3 سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “قاسم عزیزی” در بیان این خبر گفت: در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل مخابراتی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران تابعه این شهرستان 3سارق سابقه دار غیر بومی را شناسایی وبه همراه 4کیلو کابل برق و مخابرات سالم و سوخته شده، دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اظهار کرد: سارقان دستگیر شده تاکنون به8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراری امنیت اشاره نمود و بیان داشت:ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.